Gå til innhold

Øyafestivalen 2007, skal du?


Kiruk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg ikke svare på for å være helt ærlig, men hvis du bor i Oslo så er det jo ikke noe som hindrer deg å stikke ned en tur å sjekke om de har noen igjen...

 

Men de legger kun ut billetter for i dag osv. skal du for fredag så blir de billettene lagt ut på fredag...

 

Edit:

 

Står dette på sidene dems:

 

Etter litt finregning på kapasiteten har vi nå funnet ut at vi også i år har et antall overskuddsbilletter fra vårt system. Øyafestivalen legger ut dagsbilletter til salg ved inngangen hver dag under festivalen. Man vil kun kunne kjøpe billetter til samme dag. Disse billettene vil selges fra kl 10.00 og det vil være mulig å kjøpe maks 2 billetter per person. Mellom 100 og 300 billetter vil være i salg hver dag. I fjor var vi ikke utsolgt for disse før et stykke ut på dagen, så det skal ikke være noen umulighet å skaffe seg en billett i siste liten. Billettene koster 530 inkl. avgift.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Gah utsolgt da jeg kom dit... De sender heller ikke Justice på p3tv :(

 

Jo, de sendte Justice på p3tv :dribble::dribble::dribble::dribble::dribble:

 

Det var dritbra!!11!!ONE!1!

 

Sitter hjemme i stua med gåsehud og ønsker så inderlig at jeg var der. De spiller sine beste sanger mikset med andre kjente sanger og lager en følelsesladd stemning. De avsluter nydelig med Rage Against the Machines "Killing in the Name of". Jeg gråt nesten da det var ferdig. Det får en sekser fra meg, hadde sikkert fått en tier om jeg var der.

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar

Så Justice på P3TV jeg også, og det så rått ut, men det er tusen ganger kulere å være der selv.. Men utrolig morsomt at de spilte laaaangt over tiden sin og nærmest ble dratt av scenen mot slutten der. :D Spilte like lenge som headlinerne skal, ca. 1 t og 10 min, og deres tid var vel egentlig beregnet til å være 40-50 min ca.? Genialt. :D

 

Edit:

Og som tidligere nevnt spilte de også en cover av RATM - Killing In The Name, bare for å understreke poenget sitt. Fuck you, I won't do what you tell me! :D

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Var på Øya i dag å så Spoon, Battles og ...And You Will Know Us By The Trial Of Death. Var så overlykkelig, utslitt og takknemlig over konsertene til alle de tre bandene. Så takknemlig at jeg brukte en del penger for å støtte bandene ved å kjøpe noen av platene dems på LP som jeg ikke hadde fra før, tøft er det ikke å ha Battles på LP? :p

Lenke til kommentar

Gogol Bordello innfridde. Makan til band har jeg aldri opplevd. Justice hadde jeg ikke hørt noe av, men det jeg fikk med meg var knall nok til at jeg anskaffet meg skiva. Bonde Do Role på onsdagen var helt fantastisk, vulgært og fengende. Minnekonserten for Robert Burås var rørende.

 

Vellykket festival for min del, selv om jeg gikk glipp av fredagen og lørdagen...

Lenke til kommentar
Nei og der kommer de heller aldri til å komme for å si det sånn. De tillater ikke filming av konsertene deres, de bruker ikke en gang storskjermen som er ved scenen til å vise live bilder :)

9249779[/snapback]

 

 

Jo, de brukte storskjermen ved siden av noen få ganger faktisk. Jeg mener å huske at under Stinkfist brukte de den ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...