Gå til innhold

Andre som savner en 3. og siste Golden Sun?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Golden Sun var det spillet jeg kjøpte sammen med min Game Boy Advance. Jeg hadde ikke spillt RPG spill før, men Golden Sun grep meg virkelig.

Når toeren kom ut var jeg rask på å bestille en fra USA for å få spillet fortest mulig. Og det var en like stor glede å spille det som det første spillet.

Det som plager meg er at jeg gjerne vil ha en oppfølger! Er det noen andre her som også kunne tenkt seg en 3. og siste utgivelse? :)

Og vet dere hvorfor det ikke ble lagd en 3.?

Takker for svar :)

Endret av Sittman
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det var jo ganske åpent for en oppfølger i slutten av toeren og...

Men sånn kan det vel gå:(

8702785[/snapback]

Jeg ser ikke en fortsettelse etter toeren...

Men et Golden Sun 3 hadde jeg blitt svært glad for, har rundet de to første spillene flere ganger, og har storkost meg hvert eneste sekund.

Skrevet

Hadde definitivt vært noe, ja :D Golden Sun er herlige spill, og jeg hører på soundtracket ofte.

Jeg greier egentlig ikke å se hvordan det skal være mulig å lage en oppfølger til toeren, men kanskje det blir mulig å lage et spill som omhandler hendelsene før eneren? Ikke veit jeg.

Skrevet

Golden Sun er en fantastisk serie, og spillene trollbinder deg virkelig. Håper virkelig det blir laget et nytt GS-spill.

Om de skulle laget et 3. spill, hadde vel historien vært før 1ern, som RevX sier.

Skrevet

Har desverre bare runda 1. spillet. Har faktisk ikke spilt noen av dem på en stund. På tide å lete dem fram igjen ;)

Skrevet

Golden Sun 3 til DS, fy faen, jeg kan ikke forklare hvor hardt jeg ønsker meg det! Tanken på at det ikke skjer gjør meg irritert!

Golden Sun banker all annen håndholdt motstand!

Skrevet (endret)

Hva mener du med 3. og siste?

Jeg vil heller at serien fortsetter i det uendelige, slik som Final Fantasy. Blir kanskje litt vanskelig da, siden Golden Sun er forbunde med bestemte figurer, verden og hendelser, men hvorfor ikke?

Endret av Hanky_
Skrevet

Hva mener du med 3. og siste?

Jeg vil heller at serien fortsetter i det uendelige, slik som Final Fantasy. Blir kanskje litt vanskelig da, siden Golden Sun er forbunde med bestemte figurer, verden og hendelser, men hvorfor ikke?

8736549[/snapback]

Var vel egentlig fordi jeg ikke forventer at de kan melke alt mulig ut av den historien. Som du sier, i ff er det forskjellige universer, karakterer og hendelser osv. Men jeg er såklart med på mere enn 3. Men hadde vært fint med en ordentlig avslutning! Duologier er liksom.. ikke komplett:P De hadde nok klart å lage en 3'er ut av slutten på 2'ern.

Og jeg savner å begi meg ut på et uutforsket golden sun eventyr. Noe som er litt vanskelig med de 2 vi har nå, fordi de kan jeg litt for godt til at jeg får den følelsen:P

Hadde de bare...

Skrevet

Når du sier det, så har jeg også greid å lære meg begge Golden Sun spilene ganske bra utenatt.

Og ja, det er nok en del vanskeligere å lage flere Golden Sun spill enn Final Fantasy spill. Men jeg tror ikke det er 100% bekreftet at det aldri kommer flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...