Gå til innhold

Nightwish: Ny vokalist, nytt album


Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må selv si, etter å ha hørt noen dager på albumet, at dette ikke er det Nightwish jeg enn så elsket. Men det er ny, og ikke minst like bra nightwish!! Selv om det ble noe helt annet, er det også helt riktig! De skiller seg dessverre ikke like mye ut, men samtidig gjør de så mye riktig at de får min godkjennelse.

 

Amarath er jo en sinnsykt kommers sang, og fenger noe sinnsykt. Last of the wilds er også fortryllende.

 

The Poet And The Pendulum er jo et kunststykke i seg selv! Nesten 14 minutter, og de har fokusert mye mer på blåsere enn strykere på orkestersiden, og det gir en meget interessant og kraftig virkning!

 

 

Jeg liker det jeg hører! Dette kommer er et landemerke!

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Er ikke mye tvil om at dette er en ny retning for bandet. Tuomas har jo selv sagt at de ikke ønsket en ny klassisk sanger, siden den sangeren ville uansett blir vurdert opp i mot Tarja.

 

En ting er sikkert at Anette klarer å prestere. Er jo veldig forksjellige de sangene som er på plata.

Lenke til kommentar

 

Ps - om noen starter å diskutere hvem som er best av Anette Olzon og Tarja så vil jeg slette poster - hvordan skal man diskutere hvilken av 2 unike stemmer som er den beste?

 

Nei - ingen sammenligninger - men si gjerne om dere liker vokalen eller ei :).

8692240[/snapback]

 

Ja, dette er OT, meeeen er ikke dette ett DISKUSJONS forum?? Så da må man vel kunne diskutere om hvem man syns er best og "krangle" på det??

Lenke til kommentar
Man kan ikke sammenligne de to fordi de har helt forskjellig stil når det gjelder synginga, og da hjelper det ikke hvor mye dette er et diskusjonsforum ;)

9615407[/snapback]

 

Jeg er enig med deg der! Men visst noen syns noe annet så syns jeg det på en måte skulle være lovt å diskutere det. Det er det jeg mener!

Lenke til kommentar
man må kunne si hva man vill og Tarja er mye bedre

9617565[/snapback]

 

Og jeg siterer vår gode moderator;

 

hvordan skal man diskutere hvilken av 2 unike stemmer som er den beste?

9617696[/snapback]

 

Sier fortsatt hva jeg vill så lenge jeg ikke bryter noen regler , og etter min mening er ikke annette like unik , dessuten passer Tarja bedre til Nightwish , stemme messig .

Endret av ogger
Lenke til kommentar

Synes den nye platen er konge, litt glad for at de gikk i en ny retning. Hvis de kjørte på samme type musikk som før, hadde jeg bare sammenlignet med Tarja hele tiden og nok blitt skuffet. Var veldig glad i operastemmen til Tarja.

 

Gleder meg uansett til konserten i Oslo, håper hun er like god live som Tarja var :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...