Gå til innhold

Nightwish: Ny vokalist, nytt album


Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Da er det endelig avslørt. Ny vokalist for Nightwish er svenske Anette Olzon. I dag slapp også bandet en ny singel kalt "Eva" fra deres kommende album. Etter å ha hørt den nye vokalisten må jeg si det virker som hun har en mye mindre "opera-aktig" stemme enn Tarja Turunen. Skal bli interessant å høre hvordan hun klarer seg på mer heavy sanger, men jeg må si jeg faktisk likte "Eva" ganske godt.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
promo-anette.jpg

promo-anette2.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vokalisten hadde en god stemme synes jeg :). Nå er det kun musikken som gjør at Nightwish skiller seg ut fra band som within temptation og lignende, så da er det bra vi er så heldige at musikken er så bra som den er =).

 

Nightwish er definitivt tilbake!

 

Ps - om noen starter å diskutere hvem som er best av Anette Olzon og Tarja så vil jeg slette poster - hvordan skal man diskutere hvilken av 2 unike stemmer som er den beste?

 

Nei - ingen sammenligninger - men si gjerne om dere liker vokalen eller ei :).

Lenke til kommentar
Nightwish er tilbake. men de har ikke gitt ut singlen i dag?? skulle ikke det være den 30. mai? vis gitt ut i dag, så må jeg kjøpe ass.

8692256[/snapback]

Er blitt gitt ut i dag ja - kan kun kjøpes på nett.

 

Grunnen er at i England klarte en utro ansatt å lekke sangen til piratgrupper på nett. Dermed ville folk uansett finne ut hvem sangeren var, og de bestemte seg for å offentliggjøre dagen etter lekkasjen - altså i dag.

 

Og slippe singelen samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...