Gå til innhold

Hvilken r\c-bil er best egnet for drifting?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg lurte på hvilke biler som er en god bil til å kunne drifte med,

som i EL-drevet bil.

Vil helst at det skal være en kyosho eller vis ikke det finnes noen andre typer EP biler som er kansje bedre.

Akuratt nå: Mini-z AWD drifter mye med den...

Endret av beanfan94
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du kan drifte så å si like bra med hvilken som helst  bil så lenge den er satt opp riktig. Altså med driftedekk og kanskje differensialer og andre småting.

8682059[/snapback]

Skjønte ikke hlet den "differensialer" jeg vet om diff med...hva mente du med kansje diffe...??

Skrevet
"Diff" er forkortelse for "differensial". Jeg antar du vet hva en differensial er, og dens mening.

8682161[/snapback]

jojo, vet hva det er, men hva har den med drifting å gjøre?? er den får svak er den for løs...

Skrevet (endret)

Om diffene er for løse så risikerer du at du mister kraft i svingene fordi ett av hjulene bare spinner. Men det er ikke sikkert du trenger å tukle med diffene i det hele tatt. Det ser du jo uansett.

Redigert: frohmage: Nei, ikke nødvendigvis. Jeg vet ikke om man får tak i det, engang. Det mest normale er å skifte til fastere/løsere grease i differensialene for å endre på dem.

Endret av Cutthroat Bill
Skrevet
Om diffene er for løse så risikerer du at du mister kraft i svingene fordi ett av hjulene bare spinner. Men det er ikke sikkert du trenger å tukle med diffene i det hele tatt. Det ser du jo uansett.

8682249[/snapback]

sier noe der, var litt hår i diffen så fik jeg ikk kraft på det ene hjulet..

Skrevet (endret)
Hvordan i alle dager klarer du å få hår i diffen? Er det snakk om en lekebil ifra brio her eller?

8713035[/snapback]

Men jeg merker forsatt at det kommer for lite kraft på samme hjulet...

Jeg klarer drifte den ordentlig , men merker så vidt som sagt at den får for lite kraft bk venstre eller høyre hjulet..

Endret av beanfan94
  • 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

jeg har en mini z og jeg og noen kompiser har lagd en mini z bane(drifting) den er veldig amatør messing men funker skal lage ordentlig bane snart men må ha noe og kjøre på nå :dribble:

hvor kan jeg kjøpe billige dekk?

hva kan jeg gjøre for og få bedre drifte egenskaper?

takk til alle tips :D

kan kanskje legge ut bilde etter hvert :w00t:

Endret av olek101

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...