Gå til innhold

3 røde lys på Xbox 360, god help me!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes ingen permanente løsninger på dette. Alle som har gjort det du har gjort, får problemet tilbake igjen.

8755438[/snapback]

 

Om man modder viftene til 12v så sees på dette som en mer eller mindre permanent løsning da GPU aldri går over 40 grader med denne modden. Loddekulene på GPUen vil derfor heller ikke sprekke opp lengre (slik den har gjort tidligere med hyppig varme/kuldegang).

Lenke til kommentar

Da fikk jeg tre røde lys i går kveld :no: Forrige gang var på 17. mai, da var det også tre røde lys med da fikk jeg den i gang igjen. Og den virket helt til igår, da den plutselig frøys når jeg spilte Guitar Hero 2. Så da får jeg ringe support imorgen da, prøvd flere ting for å få den igang igjen uten hell så er nok nødt å sende den inn. Dumt siden jeg anmelder spill mye jeg må teste hele tiden :hrm:

Lenke til kommentar
Da fikk jeg tre røde lys i går kveld :no:  Forrige gang var på 17. mai, da var det også tre røde lys med da fikk jeg den i gang igjen. Og den virket helt til igår, da den plutselig frøys når jeg spilte Guitar Hero 2. Så da får jeg ringe support imorgen da, prøvd flere ting for å få den igang igjen uten hell så er nok nødt å sende den inn. Dumt siden jeg anmelder spill mye jeg må teste hele tiden :hrm:

8825526[/snapback]

 

hvis du anmelder spill, så hadde jeg helt klart hatt minst 1 backup 360. Hvis dette i tillegg er jobben din, så bør/må arbeidsgiver sørge for at du har dette...

Lenke til kommentar
Da fikk jeg tre røde lys i går kveld :no:  Forrige gang var på 17. mai, da var det også tre røde lys med da fikk jeg den i gang igjen. Og den virket helt til igår, da den plutselig frøys når jeg spilte Guitar Hero 2. Så da får jeg ringe support imorgen da, prøvd flere ting for å få den igang igjen uten hell så er nok nødt å sende den inn. Dumt siden jeg anmelder spill mye jeg må teste hele tiden :hrm:

8825526[/snapback]

 

hvis du anmelder spill, så hadde jeg helt klart hatt minst 1 backup 360. Hvis dette i tillegg er jobben din, så bør/må arbeidsgiver sørge for at du har dette...

8842073[/snapback]

Er ikke akkurat så utrolig stor avis jeg jobber for, så er nok ikke så enkelt å ordne backup 360 fra dem. Jeg har ikke råd til å kjøpe en til nå uansett siden jeg nettopp har kjøpt ett nytt tv :p

 

Men heldigvis har jeg fått spilt Forza Motorsport 2 og Shadowrun i nesten 2 uker nå. Så er ikke noe problem å vente på å få den tilbake. Har en del spill å anmelde på Wii og PS3 uansett så er ikke noe problem for meg ;) Ringte til supporten igår og fikk ordnet slik at jeg får esken om et par dager. Så jeg kan sende inn til MS, satser på det ikke tar alt for lang tid da :roll:

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Nå har jeg også fått 3 røde lys. Hva er kjappest, ta den på forsikringa (tok med sånn idiotforsikring fra Elkjøp når jeg kjøpte den) eller sende den til MS for rep?

Smash den i bakken en gang, gå til elkjøp, si du mista den og de skal gi deg ny samme dagen eller så pleier det hvertfall og gå fortere enn MS..

Lenke til kommentar
Flott, legg inn noen ord her om resultatet da :)

8754556[/snapback]

 

Joda...

 

Som mange gjettet på så betydde orange lys på powersupplyet + 3 røde ringer på konsollet at det ikke var konsollet men powersupplyet som var defekt. Konsollet mitt fungerer fremdeles, powersupplyet gjør det derimot ikke.

Lenke til kommentar

Trur jeg er den siste 360 eieren som ikke har sett noen røde lys ennå!

Kanskje jeg burde sende konsollen til MS så de kan se hva de gjorde riktig med min... for nå bør de faen meg få fikset alle disse hw feilene!

 

Hadde det vært i starten på livet til 360 hadde det vært greit, da regner man med flere feil.. men disse skal jo lukes bort!

Og nå 2 år senere virker problemet større enn noen gang, folk sender maskinen på rep og får tilbake en ny som igjen tar kvelden!

Lenke til kommentar

Ja det er ganske utrolig, i starten var det som du sier greit. Og vi satt her inne og sa:

 

"Jaja,heilt normalt,lenge leve 2-5% og vel så det. Forsvinner nok innen 1 år skal du se."

 

 

Neppe.

 

Xbox fikk eg intrykk av at var utrolig soldid når den kom, sammen med GC. Var vel neppe i nærheten av samme faenskap da? Synd at MS har bugd opp konsollen så labert ihvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg skrev en liten melding til xbox nå..

 

"La meg bare si unnskyld på forhånd. Det er ikke deres skyld, men et sted må jeg få utløp for frustrasjonen. Jeg håper dere kan bringe videre dette til rette vedkommende.

 

Jeg leverte inn min Xbox 360 for service for en tid tilbake etter 3 røde lys som er så mye omtalt om dagen.

 

Hvor lang tid tar det egentlig før jeg vil få den igjen? Grunnen til at jeg spør på denne måten er at jeg ble lovet den tilbake etter to uker. Når dette i tillegg skjer rett etter jeg kjøpte xbox live gold kan jeg love dere frustrasjonen vokser. Her betaler jeg for noe jeg ikke får brukt. Det er som å kjøpe seg ny superbil og miste førerkortet. Det er ikke noe morsomt å ha den stående i garasjen uten å få brukt den. Det er tross alt på veien med deg bak rattet den hører hjemme.

 

Er det fare for at jeg vil oppleve liknende feil etter jeg har fått den igjen?

 

Jeg har fortsatt min gamle Xbox som jeg aldri har hatt problemer med. Det at dagens nye og bedre Xbox 360 da takker for seg etter et halvt år er bekymringsverdig når den gamle fortsatt surrer og går etter så mange år. Om jeg opplever slike feil igjen på Xbox 360 etter så kort tid, og med et slikt omgang kan jeg garantere Microsoft og "Xbox-teamet" at jeg aldri kommer til å kjøpe deres neste generasjons konsoll samtidig som Xbox 360 havner på søppeldynga i en hei dundranes ekspressfart. Det er ikke pengene det står på, men at jeg får valuta for dem. Microsoft er absolutt ikke alene på konsollmarkedet.

 

Om dette tar lang tid fremover vil jeg vurdere å kjøpe meg Playstation 3 istedenfor. Samtidig vil jeg anbefale alle jeg kjenner å ikke ha noe med Xbox 360 eller hva enn dere måtte finne på i fremtiden å gjøre.

 

Om andre kan gjøre samme jobben bedre er det liten grunn til å bli i xbox leieren.

 

Det sies at få forteller videre det de er fornøyd med i forhold til det de er misfornøyd med, og akkurat nå er jeg ikke i nærheten av å være den fornøyde Xbox 360 eieren jeg en gang var.

 

Ser frem til produktivt svar og en løsning på problemet."

 

Noen andre som har opplevd at dette tar mye lenger tid enn to uker som de opplyser om på telefonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...