Gå til innhold

3 røde lys på Xbox 360, god help me!


Anbefalte innlegg

Ye, så tre av lysene rundt Xboxmerke foran på konsollen lyser rødt, jeg får ikke noe signal på TV.

 

What to do?

 

Skal jeg sende den inn til MS?

 

Evig kjipt, stod å rocka til guitar hero, den henger den seg, så kommer tre røde lys.

 

 

 

Im in big need of assistance.

Endret av Ciryandil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørre gud?

 

3 røde lys=ring kundeservice

8641024[/snapback]

3 røde lys betyr jo ikke at den automatisk er ødelagt, bare at noe er som det ikke skal.. Som f.eks at strømforskyvninga ikke sitter godt nok eller at scart-kabelen ikke er koblet o.l.. Greit å sjekke slike ting før man ringer kundeservice..

Lenke til kommentar

Er et par ting jeg har lurt på.

 

1. Er garantien 12 eller 24 måneder?

 

2. Hvis man får ring of death etter at garantien har gått ut. kan man fortsatt få sendt den inn til rep hos MS gratis? Siden dette er en så vanlig årsak som kommer av HW feil mener jeg?

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
3 røde lys betyr jo ikke at den automatisk er ødelagt, bare at noe er som det ikke skal.. Som f.eks at strømforskyvninga ikke sitter godt nok eller at scart-kabelen ikke er koblet o.l.. Greit å sjekke slike ting før man ringer kundeservice..

 

Så vidt jeg vet betyr tre røde lys at det er hardware feil. Tror det er andre lyskombinasjoner for f.ex. feil på PSU eller at video-kabelen ikke er tilkoblet.

Lenke til kommentar
Er et par ting jeg har lurt på.

 

1. Er garantien 12 eller 24 måneder?

 

2. Hvis man får ring of death etter at garantien har gått ut. kan man fortsatt få sendt den inn til rep hos MS gratis? Siden dette er en så vanlig årsak som kommer av HW feil mener jeg?

8641121[/snapback]

 

Hm..lurer jeg også på, ettersom min er 1 år og 3 dager nå... :hmm:

Lenke til kommentar
Problemene med 360 gir seg ikke ser jeg. Er jo helt skandale hvor mye problemer den har.

8641814[/snapback]

Akkurat det samme skjedde meg, sto å rocka på Guitar Hero 2 en god stund. Den låste seg, og fikk tre røde lys når jeg rebootet. Fikk den på av og til i etterkant ved å skru av og på flere ganger, men gikk jo lei dette, så ringte kundeservicen og fikk den reparert :) Er veldig enig i at det er for mange tilfeller hvor en 360 har fått tre røde lys å må sendes på reperasjon, skremmende høy feilprosent :hrm:

Lenke til kommentar
Sendte min inn til reperasjon for en liten mnd siden. (tok drøye to uker, kjøpte den på launch)

 

Så ja, garantien varer vel 2 år.

8641715[/snapback]

 

 

Ok godt å høre :) Skal sende min på rep etter at H3 betaen er slutt. Den driver å overoppheter seg innimellom så den begynner å lyse rødt og sånn. Har forsikring også da i tilfelle den skulle gått til helvete på en fest eller noe sånt. hehe

Lenke til kommentar
Problemene med 360 gir seg ikke ser jeg. Er jo helt skandale hvor mye problemer den har.

8641814[/snapback]

Akkurat det samme skjedde meg, sto å rocka på Guitar Hero 2 en god stund. Den låste seg, og fikk tre røde lys når jeg rebootet. Fikk den på av og til i etterkant ved å skru av og på flere ganger, men gikk jo lei dette, så ringte kundeservicen og fikk den reparert :) Er veldig enig i at det er for mange tilfeller hvor en 360 har fått tre røde lys å må sendes på reperasjon, skremmende høy feilprosent :hrm:

8641883[/snapback]

 

En av hovedgrunnene til at jeg aldri kjøper en 360. En annen er den ekstreme støyen den lager når den spinner 360 plater. Helt for jævlig.

Lenke til kommentar
Støy er ikke noe problem så lenge du har lyden på mens du spiller, og kundeservicen er god etter min mening, er ikke verdens undergang å kanskje være uten Xbox i to uker, man får den hentet og levert på døra, skal ikke klage.

8641966[/snapback]

 

 

Er det et tlf nummer som jeg ikke vet om til et norsk kundesenter? Jeg har ringt kundeservice 3 ganger siden jeg fikk 360'n til et nummer jeg fant på xbox.com/no. Første gangen prata jeg med en svenske, andre gangen prata jeg med ei amerikansk dame som kunne norsk selv om det nesten var umulig å skjønne hva hun sa :p tredje gangen så prata jeg med en amerikansk mann som prata så lavt at jeg måtte trykke tlf inn i øret for å i det hele tatt høre noe av det han sa. Hadde vært fint om jeg kunne fått prata med en nordmann når jeg skal sende 360'n til rep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...