Gå til innhold

3 røde lys på Xbox 360, god help me!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I helgen tok også min 6mnd gamle 360 sitt siste pust ved å vise meg dette fine synet midt i Fight Night Round 3 :no:

 

Xbox360-ringofdeath.jpg

 

Ringte butikken å fikk beskjed om å sende maskinen inn til reperasjon, da 3x røde leds aka. Ring of Death indikerer maskinvarefeil.

 

Hvis noen er usikker på hva de ulike røde LEDs'ene indikerer, så ta en titt på Wikipedia

Lenke til kommentar

Fikk tilbake Premium box'n min i dag. Eller, det vil si noen andres :hrm: Det første jeg sjekka var om serie nummeret stemte med det jeg sendte inn... DET GJORDE DET IKKE! I tillegg er denne gamlere! Den jeg kjøpte, ble laget en gang i juni 2006. Den jeg fikk tilbake ble laget i februar 2006 :ohmy: Den kom i en service pappkasse, så jeg er ganske sikker på at den ikke er splitter ny :nei:

 

Kan MS gjøre noe sånt?

Lenke til kommentar
Fikk tilbake Premium box'n min i dag. Eller, det vil si noen andres  :hrm: Det første jeg sjekka var om serie nummeret stemte med det jeg sendte inn... DET GJORDE DET IKKE! I tillegg er denne gamlere! Den jeg kjøpte, ble laget en gang i juni 2006. Den jeg fikk tilbake ble laget i februar 2006  :ohmy: Den kom i en service pappkasse, så jeg er ganske sikker på at den ikke er splitter ny  :nei:

 

Kan MS gjøre noe sånt?

8663776[/snapback]

 

 

Der ble jeg skremt til å ikke sende inn min :ohmy: Jeg kan ikke ende opp med en gamlere konsoll siden min er kjøpt på release men jeg vil uansett ikke ende opp med å få tilbake en annen person sin X360 som kansje har riper her og der og også har en føkka laser som riper opp discene mine. Den jeg har nå sliter bare med litt overopphetnings problemer nå og da men den både ser ut og virker 100% bortsett fra det.

Lenke til kommentar

De skifter vel bare ut den ødelagte hardwaren i konsollen med ny, og benytter seg av "skallet" til ein de har fått in tidligere? Fikk også igjen "ny" boks som iflg. lappen bak var 1 mnd. eldre enn første boksen min. Denne er til gjengjeld stø som eit fjell.

 

Når det er sag så får eg ikkje registrert boksen min på xbox.com da noen andre tydeligvis har registrert samme serienr. før :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Men serienummeret skal da være serienummeret til det som er inni skallet, trodde jeg da :ermm:

8664360[/snapback]

 

Bra jeg har forsikring. Tar 360'n først kvelden med 3 rings of death så kan jeg like gjerne mose resten av maskina også og få helt ny. Er vel ikke mye håp for den uansett om jeg hadde sendt den inn til MS med HW kræsj. Får vel fortere tilbake på forsikring også

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Våroppdateringa må jeg vel laste ned på nytt, eller ligger denne i HDD??

8664490[/snapback]

 

Tror oppdateringer som gjelder selve konsollen lagres i maskina mens spilloppdateringer lagres på HDD så du må nok laste ned det på nytt

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
så du må nok laste ned det på nytt

8664559[/snapback]

Den fungerte fint da jeg slo den på... Noen som vil vedde på hvor lenge denne maskina varer før jeg må sende den inn da?? :p

 

@Lakus: Hvis du leser dette Lakus, så fikk jeg allikevel den første oppdateringa før deg, haha :!:

 

EDIT: Oppdateringa lå allerede inne i maskina. NOE som betyr at siden den ble laget i februar 2006, er den "preowned" :hrm: NÅ ER JEG FORBANNA! :mad:

Endret av anolop
Lenke til kommentar
så du må nok laste ned det på nytt

8664559[/snapback]

Den fungerte fint da jeg slo den på... Noen som vil vedde på hvor lenge denne maskina varer før jeg må sende den inn da?? :p

 

@Lakus: Hvis du leser dette Lakus, så fikk jeg allikevel den første oppdateringa før deg, haha :!:

 

EDIT: Oppdateringa lå allerede inne i maskina. NOE som betyr at siden den ble laget i februar 2006, er den "preowned" :hrm: NÅ ER JEG FORBANNA! :mad:

8664612[/snapback]

 

Det skjønner jeg godt! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Men serienummeret skal da være serienummeret til det som er inni skallet, trodde jeg da :ermm:

8664360[/snapback]

 

Bra jeg har forsikring. Tar 360'n først kvelden med 3 rings of death så kan jeg like gjerne mose resten av maskina også og få helt ny. Er vel ikke mye håp for den uansett om jeg hadde sendt den inn til MS med HW kræsj. Får vel fortere tilbake på forsikring også

8664411[/snapback]

Har selv "tabbeforsikring" hos elkjøp. Jeg benyttet meg av denne når mine 3 røde ringer var et faktum. Fikk beskjed om at de sendte meg ny maskin fra sentrallageret til Elkjøp og at jeg skulle ha den om 1 - 2 uker. Bedre enn å måtte sende den inn til MS!

 

Måtte betale 190,- kr i egenandel eneste.

Lenke til kommentar
Men serienummeret skal da være serienummeret til det som er inni skallet, trodde jeg da :ermm:

8664360[/snapback]

 

Bra jeg har forsikring. Tar 360'n først kvelden med 3 rings of death så kan jeg like gjerne mose resten av maskina også og få helt ny. Er vel ikke mye håp for den uansett om jeg hadde sendt den inn til MS med HW kræsj. Får vel fortere tilbake på forsikring også

8664411[/snapback]

Har selv "tabbeforsikring" hos elkjøp. Jeg benyttet meg av denne når mine 3 røde ringer var et faktum. Fikk beskjed om at de sendte meg ny maskin fra sentrallageret til Elkjøp og at jeg skulle ha den om 1 - 2 uker. Bedre enn å måtte sende den inn til MS!

 

Måtte betale 190,- kr i egenandel eneste.

8665673[/snapback]

 

Flott :) Bedre å betale 190kr i egenandel å vite at man får helt ny 360 enn å måtte sende inn til MS å kansje få en preowned en tilbake :)

Lenke til kommentar
Fikk tilbake Premium box'n min i dag. Eller, det vil si noen andres  :hrm: Det første jeg sjekka var om serie nummeret stemte med det jeg sendte inn... DET GJORDE DET IKKE! I tillegg er denne gamlere! Den jeg kjøpte, ble laget en gang i juni 2006. Den jeg fikk tilbake ble laget i februar 2006  :ohmy: Den kom i en service pappkasse, så jeg er ganske sikker på at den ikke er splitter ny  :nei:

 

Kan MS gjøre noe sånt?

8663776[/snapback]

 

ja seff kan de det. Skjedde med meg også, fikk tilbake en som var fra des 2005 :). Men den virka helt ny da, ingen dashboard oppdateringer installert på den i det hele tatt.

 

Boksen jeg sendte inn var kjøpt sep 2006

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...