Gå til innhold

Modifisert 360 kan føre til bannlysing på LIVE


_crs_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Xbox Live vil si at man spiller med andre over nettet.

8638361[/snapback]

 

Virker slik ja, jeg var iallefall ikke bannet. Jeg spiller som sagt aldri online med backup spill, men jeg bruker ofte backupsene når jeg spiller alene(da pålogget LIVE)

8638509[/snapback]

:ohmy: Får håpe det er slik da, at bare de med backups online blir bannet.

Lenke til kommentar

Ok, dette ventet jeg egentlig skulle skje. Derfor har jeg ligget lavt på xbox live en stund, og ikke lastet ned Halo3 betaen.

Men er det slik at alle de som har spillt backups på LIVE blir bannet, eller bare de som har gjort det etter spring updaten? Eller er det bare de som har lastet ned Halo3 med en backup av crackdown?

 

Har enda ikke koblet min xbox til LIVE for å sjekke om jeg er bannet. VGA kabelen ligger igjen oppe hos en venn, men får kjøre opp å hente den snart. Dette blir spennende :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er mange som ikke har Crackdown eller Halo3 som er blitt bannet. Virker også som du slipper unna hvis du ikke har spilt noen backup-spill på Live. Vet ikke om det gjelder kun etter updaten.

 

Vanskelig å få noe info pga. Xbox-scene er halveis nede og det har skjedd ganske nylig.

Lenke til kommentar
Sitter og leser på xbox-scene forumet nå, og virker som bare de med Hitachi blir bannet. Noen som vet om noen med samsung-drive som er bannet?

 

EDIT: Har lest videre og funnet folk med både v5.2 og v5.3 firmwaren som er blitt bannet.

8639497[/snapback]

Hmm.. Leste gjennom 18sider der og mener at det var noen med alle merkene som var blitt bannet.. Men tar den tråden med like mye saltklyper som det meste annet på nettet :D

Lenke til kommentar
Fekk nettop bekrefta at eg *ikkje* er bannlyst. Lett.

 

Er nok berre til å ikkje spele LIVE med backups.

 

For min del ville jeg vært forsiktig med å spille med modifisert 360 på LIVE, selv med originale spill. Jeg kommer kun til å bruke en umodifisert på LIVE inntil det er blitt mer klarhet i hva som foregår. Slik som det er nå, ser det ut til å herske full forvirring, folk blir utestengt i øst og vest, også folk som har modifisert konsoll men ikke har brukt backups siden siste dashboard update...

Lenke til kommentar
Bra Microsoft. :thumbup:

De er rett og slett geniale! :D

 

Geniale nok til å utestenge mange legitime konsoller også. Tror Microsoft har vært litt for overivrig med utestengelsene.

 

Hadde Microsoft vært smartere, hadde de bare bannlyst spilling med backups over LIVE, ikke bannlyst selve konsollen. Da hadde de som ikke var eiere av spillene de spilte backups av, vært nødt til å kjøpe originalene for å spille over LIVE. Slik som det er nå, så mister Microsoft trolig endel LIVE abonnenter som fremdeles kan spille backups offline.

Lenke til kommentar

Alt hadde jo vært så ekstremt mye lettere om Microsoft istedet la inn en liten sperring som f.eks. sa: "Backup detected; Please insert retail disc for online play" eller noe lignende. Da hadde de sluppet problemet med feilaktige utestengelser og de som på død og liv MÅ laste ned spill fikk holde seg til å spille offline.

 

Hadde funket mye bedre tror nå jeg... Det er uansett bare et spørsmål om tid nå før hackerne finner ut hva MS har gjort å lager en liten fiks til det. Gi det 1 uke så er alt tilbake til normal... *edit, for de som ikke har blitt bannet allerede da ;)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
:thumbup: Endelig att MS tar bladet fra munnen og har starte med utskvisinga av all supperhuer rundt omkring som sitte på en fiksa 360 :thumbup:

 

Du må gjerne feire, men de aller fleste av oss har visst dette kom til å skje på et eller annet tidspunkt uansett. Det ville være naivt å tro noe annet.

Lenke til kommentar
Geniale nok til å utestenge mange legitime konsoller også. Tror Microsoft har vært litt for overivrig med utestengelsene.

 

Hadde Microsoft vært smartere, hadde de bare bannlyst spilling med backups over LIVE, ikke bannlyst selve konsollen. Da hadde de som ikke var eiere av spillene de spilte backups av, vært nødt til å kjøpe originalene for å spille over LIVE. Slik som det er nå, så mister Microsoft trolig endel LIVE abonnenter som fremdeles kan spille backups offline.

8639885[/snapback]

 

Tanken er vel at spillene ikke er ulovlige, men konsollen. Det er jo lov å ta backup av spill til eget bruk. Men for å bruke Live må man ha en umoddet konsoll.

Endret av frankpettersen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...