Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!


Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til de som faktisk tror at Colb og Njormann "jukser": Hvorfor i alle dager skulle de jukse? Si at de kjenner hverandre, hvorfor gidder de da å gå til bryet med å delta i denne konkurransen, jukse, og sende hverandre filmer... når de heller bare kan GI HVERANDRE FILMENE UTENOM? :roll:

 

Edit: GoreGalore kom visst før meg. hehe, jeg må slutte å lese ting baklengs. Men jeg er muslim. Eller noe sånn. Der er argumentet mitt. Ikke latskap. ;)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Til de som faktisk tror at Colb og Njormann "jukser": Hvorfor i alle dager skulle de jukse? Si at de kjenner hverandre, hvorfor gidder de da å gå til bryet med å delta i denne konkurransen, jukse, og sende hverandre filmer... når de heller bare kan GI HVERANDRE FILMENE UTENOM? :roll:

 

Edit: GoreGalore kom visst før meg. hehe, jeg må slutte å lese ting baklengs. Men jeg er muslim. Eller noe sånn. Der er argumentet mitt. Ikke latskap. ;)

 

Vi får jo maad internet creds av å jukse slik, så har jo alt å tjene på det. ikke noe som en god dose internet creds, gjør dagen. :roll:

 

Burde lage artikkel om det på http://www.nyhetsspeilet.no/. det er dette, HARP og chemtrails....

 

Fra spøk til alvor tenker jeg å ta trekningen kl 00:00 Veit det er litt mot reglene, og at det egentlig skal gå 24 timer mellom trekningene, men neppe noen som starter å grine fordi de ikke fikk ta del i den kremkaken av filmer jeg har lagt ut :p

 

Mesteparten av samlingen min ligger hjemme, altså ikke her i trondheim, så er begrenset hvor mange jeg vil avse uten videre. forøvrig burde jo blu ray filmen telle for noe. mener fortsatt det er litt spesielt med blu ray filmer :) og filmen er ikke så uendelig grisedårlig.

Lenke til kommentar

Mummy III er ikke grisedårlig, nei. Jeg har den på dvd, men skulle gjerne hatt den på bd. Det vil nesten føles litt slemt hvis jeg vinner, ta en så god film, på blu-ray også. Men det driter jeg i nå, jeg vil VINNE.

 

Det er forresten helt ok for meg at du trekker tidlig.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...