Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!


Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette forstår jeg ikke, tre stemmer allerede. Forstår ikke at Tom Cruise hadde sitt gjennombrudd med Top Gun, holdt de virkelig en så lav standard på 80-tallet? Det er den verste filmen jeg har sett ham i, etter Days of Thunder. Begge var med i en grovt overpriset samleboks, der lyspunktet var Mission: Impossible.

Men den som vil ha den skal få den, det er deres tap.

 

Dere burde forresten skamme dere, dette er noen av de verste drittfilmene jeg har sett. Jeg ville aldri kjøpt dem om jeg visste hva jeg bega meg ut på.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Dette forstår jeg ikke, tre stemmer allerede. Forstår ikke at Tom Cruise hadde sitt gjennombrudd med Top Gun, holdt de virkelig en så lav standard på 80-tallet? Det er den verste filmen jeg har sett ham i, etter Days of Thunder. Begge var med i en grovt overpriset samleboks, der lyspunktet var Mission: Impossible.

Men den som vil ha den skal få den, det er deres tap.

 

Dere burde forresten skamme dere, dette er noen av de verste drittfilmene jeg har sett. Jeg ville aldri kjøpt dem om jeg visste hva jeg bega meg ut på.

 

... og ellers går det greit med deg?

Lenke til kommentar

Hmm, her var det mye Top Gun hat. For det første var det ikke Top Gun som var gjennombruddsrollen til Tom, det var vel heller Risky Business (noen vil sågar si The Outsiders). Top Gun er på ingen måte en dårlig film, men den er som nevnt litt hjernedød til tider. Den har dog et av tidenes feteste soundtracks.

Lenke til kommentar
Hmm, her var det mye Top Gun hat. For det første var det ikke Top Gun som var gjennombruddsrollen til Tom, det var vel heller Risky Business (noen vil sågar si The Outsiders). Top Gun er på ingen måte en dårlig film, men den er som nevnt litt hjernedød til tider. Den har dog et av tidenes feteste soundtracks.

 

Highway to the dangerzone!

 

Når jeg ser filmen sitter jeg oh humrer og ler. Den er så utrolig cheesy, og det gjør den ufattelig morsom!

 

Iceman: You two really are cowboys.

Maverick: What's your problem, Kazanski?

Iceman: You're everyone's problem. That's because every time you go up in the air, you're unsafe. I don't like you because you're dangerous.

Maverick: That's right! Ice... man. I am dangerous.

Endret av Colb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...