Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!


Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De andre du snakker om som ikke har filmen, har demange filmer generelt? Har de den ikke fordi den er vanskelig å få tak i, eller har de bare ikke lett?

 

Det vet jeg ikke. sjekka og man kan fortsatt kjøpe den på cdon, så vi kan nok stryke hele sjelden greia :p er en ganske god film syntes jeg da.. nok om det. svarer ikke mer før det skal trekkes vinner nå :p

Lenke til kommentar
Jeg syns vinneren kan få velge selv. :)

Man kan jo velge selv blant tre filmer han opplyser om, eller velge en overraskelsesfilm:

1: The art of war (kjøpt av kamerat i thailand, vet fint lite om kvalitet ikke norsk sub)

2:Bowling for columbine (DVD kjøpt i norge)

3:Doom(DVD kjøpt i norge)

4: !MYSTERY BOX! (ikke før lagt ut på noen av listene mine) står mellom 2 forskjellige atm. en jeg tror er skjelden vare og en annen med Høy rating på imdb

Lenke til kommentar

Hvorfor det, han har jo gjort et valg om hvilken film han vil lodde ut som forundringsposefilmen:

Har nå valgt ut hvilken film som skal være i mystery box. Det er ikke søppel. men litt sært. har rating mellom 7,0 og 8,5 på IMDB så så forferdelig er det nok neppe.

Og ca. 18 stykker deltar i trekningen, og synes tydeligvis det er spennende slik det er. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...