Gå til innhold

Blir ikke enige om bandnavn:(

macciato

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Snakker for bandet mitt nå, på 5 medlemmer i alderen 16-17-år.

Vi sliter virkelig med å komme fram til et endelig bandnavn! ikke grunnet mangel på kreativitet, men bare ren uenighet oss imellom :nei:

Så jeg tenkte at jeg legger ut forslagene vi har klart å "narrow it down to" her, så kan dere få lov til å være med på å avgjøre hva det blir til!

Vi spiller hovedsaklig rock, men ikke noe hardrock...mye preget av dype tekster og flotte soloer :whistle: medium tempo hvis jeg kan si det på den måten...

1.Firefly

2.Freezing Point

3.Carpene (etter den franske gitaristen vår sitt etternavn)

Thanks

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:) åkei...

btw. glemte å nevne det at, hvis dere har noen forslag som dere tror kan passe...så kom med de..men de må være særiøse! ikke noe tull :D

Skrevet
De to siste!  :thumbup:

8605112[/snapback]

men da sitter jeg jo med to alternativer :!: Hjelper litt, men ikke nok i forhold til at den her gjengen vår IKKE blir enige :ermm:

Skrevet (endret)

Carpene, nettopp fordi en av dere heter det til etternavn. Freezing Point og Firefly er litt barnslige. Kan være navn på sanger.

Endret av dabbo-baze
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Må vel nesten bare henge meg på resten av folka jeg da, å si at jeg synes at Carpene var best ;)

Skrevet

Firefly og Freezing Point virker lite gjennomtenkt. Enig med en tidligere post at det nesten hørest litt barnslig ut.

3.Carpene :thumbup:

Skrevet

Det første klinger. jeg hadde velgt det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...