Flamme73 Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 I norge prdouserer de ikke lenger internett bokser som man kan sette inn i ps2en for og få internett. Man må kjøpe det i en nettbutikk men jeg finner ingen. Kan noen gi meg en side Takker for svar :!:
RRhoads Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 tror det nesten er billigere for deg å kjøpe en brukt(eller ny) PSTwo
Strongbow Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har noen spørsmål jeg også. Hvis man har PS slim, hva trenger man da får spille online? En kabel eller noe? Og finnes det en hardrive til slim-versjonen?(tenker på FFXI)
Flamme73 Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Skrevet 18. mai 2007 Jeg har noen spørsmål jeg også. Hvis man har PS slim, hva trenger man da får spille online? En kabel eller noe? Og finnes det en hardrive til slim-versjonen?(tenker på FFXI) 8636607[/snapback] I den versionen er det innebygd netverk i et netverkskort og det skal gå og kjøre online gameplay uten noen kabel. Hvis du vet at du må ha en kabel så er det en network kabel du skal ha :!: Den ligger på en pris rundt 99,- så det er ikke særlig dyrt og det skal nok finnes i de fleste databutikker og i elkjøp
ostesaks Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=1006771 99,50. Sikkert dumpepris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå