Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare lurer...

 

Hva syns dere joggebuksehatere ser styggest ut av : 2 str. for stor jeans som er nede på knærne med splitta åpen, eller joggebukse?

Spørsmålet her er vel hva som er verst av å ikke ha en stil i det hele tatt og å ha en stil som jeg personlig ikke liker. Da kan jeg si at selv om jeg ikke synes noe om gangsterstilen, så kan den stilen kan se bra ut - som alt annet.

 

sean-john.jpg

Kjører man en viss stil med en bukse som passer (den kan være for stor, bare den er "riktig" mengde med "for stor") og har en gjennomført gangsterstil så er det jo bedre enn ingenting, det er en identitet og det viser at man bryr seg om hvordan man ser ut.

 

Men samtidig, ingen stil vs dårlig stil er det umulig å svare på. Det er bedre at man prøver, men man kan jo feile likevel. ^^

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Synes ordet "stil" i altfor stor grad blir misbrukt her. Joggebukse er noe man slenger på seg for å ha det behagelig. Det betyr ikke at du har din egen stil siden du velger å gå i joggebukse hele tiden.

 

Man er STILig når man pynter seg, altså med penere klær som har et mer spesifisert design, framfor funksjon.

Mange går med joggebukse pga. begge deler. Behagelig og moteriktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...