Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

De som ikke merker forskjell på jeans og joggebukse lyver.

 

Hva for slags bukser er det dere mennesker har på dere egentlig? Jeg kan gå i jeans fra morgen til kveld uten å ofre hva jeg har på meg på beina en eneste tanke. Går man rundt i et par bukser som er ubehagelige har man ikke funnet et par som passer, enkelt og greit. Det er jo helt åpenbart at det er forskjell på å ha på seg jeans og joggebukser, men for at det skal bety noe må man jo nesten ha som premiss at alle andre bukser enn joggebukser er ubehagelige.

 

Jeg regner jo med at de fleste her går med noe annet enn joggebukser til hverdags. Går dere virkelig rundt og har det ubehagelig hver gang dere går ut døren? Hvis en bukse er ubehagelig når man et hjemme må den jo være ubehagelig på jobb/skole også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjell på ubehag og mere/mindre behagelig i min bok...

 

Hva folk synes er mest behagelig må da være opp til de.

 

Jeg ser poenget med joggebukse, og jeg ser poenget med

jeans

 

Hvem som ikke har funnet klær som passer er noe helt annet.

Det virker og som noen her synes det er kult å kunne slappe av i rådenim :w00t:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Gløtta innom skavlan på nrk, fy faen så jævlig han stordalen ser ut ass. klesmessig så var det jo ikke så ille (til å være stordalen) med dressjakke, skinnbukse og eiendomsmeglersko i krokodilleskinn da, men det er jo noe drastisk galt med hele ansiktet hans..... stygg blanding av botox og ekstreme rynker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joggebukse er jo veldig behagelig å daffe i det, men det er jo selvsagt at enhver chinos i deilig myk bomull (eller flanell!) som ikke sitter feil er like behagelig, og en hvilken som helst jeans som ikke er for tett eller trang gjør samme nytten. Liten vits i å bruke penger på en joggebukse, når man heller kan dra på seg en deilig, slitt gammel flanellsbukse.

Lenke til kommentar

Harry sløyfe med dress og casual wear. Har merket meg at sløyfer har blitt jævla populært den siste tiden, spesielt blant unge folk (15-25)

 

Når folk bruker mørk dress og sløyfe, så ser det ut som en smoking-bastard.

 

Kan bare tenke meg at det er en BS "Slips ser så kjedelig og tradisjonelt ut" tankegang som er ute å går. hrmf

Endret av cppdude
Lenke til kommentar

Gløtta innom skavlan på nrk, fy faen så jævlig han stordalen ser ut ass. klesmessig så var det jo ikke så ille (til å være stordalen) med dressjakke, skinnbukse og eiendomsmeglersko i krokodilleskinn da, men det er jo noe drastisk galt med hele ansiktet hans..... stygg blanding av botox og ekstreme rynker.

 

Det var ikke en dressjakke. Det var en smokingjakke. Stordalen er ekspert til å ta på seg ett plagg fra forskjellige stiler.

 

Sikkert greit å helgardere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...