Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker ikke EMO-stil

 

Må legge til at jeg ikke er så begeistrert for hiphoppere heller

8604005[/snapback]

 

Da har vi to veldig lik smak :) En annen ting jeg ikke helt liker er den " arbeidsstilen" som enkelte har her.. Altså man kommer på fest i en selvlysende "veivesen bukse" og wenaas jakke! :no:

Lenke til kommentar
Hm... Hva er det folk har imot emo-stilen egentlig? Og går alle svartkledde under den betegnelsen?

8604551[/snapback]

 

I mine øyne en Emoer folk som tror de har det så jævelig. De klager på alt og vil at folk skal syntes synd på de. De driver med selvskading og er stolt av det ( viser det frem og tror det er kult).. Altså i mine øyne er Emoer noen idioter som prøver å få oppmerksomhet ved å se ut som om de har det hardt og jævelig. altså de ser triste ut! Emo stilen har kanskje ikke så mye med dette å gjøre men den går ut på å ha litt røffe, svarte frisyrer, svarte klær, kutt på armene osv.. Mange av gutta med denne " stilen" ser forresten ut som jenter.

 

 

Se denne filmen :

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter min mening er det forskjell på personlighet/væremåte og klesstil. Selv har jeg så godt som emo-stil, men er jo ikke selvskader eller noe.

 

Det er jo bare svarte klær, kanskje litt striper, hullete strømper, litt stramme bukser, det er jo ikke såå forskjellig fra hva andre går med?

 

Personlig synes jeg at mange såkalte emoer faktisk ser mye bedre ut enn brunkremdynkede jenter som går med bukser som er to numre for små, og topper som er enda mindre :thumbdown:

Lenke til kommentar
Etter min mening er det forskjell på personlighet/væremåte og klesstil. Selv har jeg så godt som emo-stil, men er jo ikke selvskader eller noe.

 

Det er jo bare svarte klær, kanskje litt striper,  hullete strømper, litt stramme bukser, det er jo ikke såå forskjellig fra hva andre går med?

 

Personlig synes jeg at mange såkalte emoer faktisk ser mye bedre ut enn brunkremdynkede jenter som går med bukser som er to numre for små, og topper som er enda mindre  :thumbdown:

8604714[/snapback]

 

Er ganske enig med deg der og veit det er feil å blande væremåte og klesstil, men jeg forbinder Emo stilen med emo personligheten pga at de jeg har møtt med emo stil også har emo personlighet..

 

En annen ting jeg ikke liker helt er brunkrem brune vestkantgutter som har bling i øret og snakker som jenter! :thumbdown:

Lenke til kommentar
bla bla

8604714[/snapback]

Subjektiv, jeg liker det ikke. Jeg er sikker på at de som kler seg i store klær og buksa langt nede osv syns det er fint. Og heldigvis for dem liker endel jenter det også. Sort=depressiv metalldigger. Fatter ikke at folk kan gå rundt med svære kåper, nagler osv. Direkte stygt!

Endret av Rakib
Lenke til kommentar

Blitzere og liggnende som ligner på uteliggere

Buksen i sokkene og strikk på buksen

"pakkis-stilen" (overvaskete jeans, stramme tees og gensere med merker som f.eks Armani Jeans, D&G trykt over hele fronten (som regel fake)

"jeg er kul fordi jeg later som jeg ikke bryr meg om hva jeg har på med så jeg bruker det styggeste jeg finner stilen"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hva jeg ikke liker å se?

Forbanna sosser med bling i øre å dyre merkeklær, helst så mye gele i håret som mulig, snakker som om de alltid hadde rett og de må selvsagt ha svære boblejakker slik at det ser ut som om de trener mye. og hva er det med folk å gå rundt med stygge, grå joggebukser? det ser rett å slett tragisk ut.

 

nei, keep it svart og med nagler sier jeg :yes:

Endret av Latrodectus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

hater mekkis å emo stilen.

 

mekkis : samme skitne dongeri buksa eventuelt oransje arbeidsbukse hver bidige dag. går også i en stor flisjakke som lukter drit. vernesko er eit must. prikken over i'en kommer jo når de har fått seg ny bjødnefitte på huet.

 

emo : blir bare kvalm av det hele.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...