Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Jeg har fortsatt til gode å se en slask med sjarm.

Da har en venn du kan møte. Han er knarker av verste sort, bruker joggebukse og er mer sjarmerende enn meg.

 

Kan jo hende det er deg det er noe galt med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg misliker Emo, goth og generellt "Hei jeg er jævli metal, se selv! Jeg har Slipknot t-skjorte" stilen, om det er en stil.

 

Misliker alt for sossete stil. Litt vanskelig å definere FOR sossete, men man ser hvem som er ekstrem og hvem som ikke er det ;)

 

Folk som driter i hvordan de ser ut, typ utvaska gammel t-skjorte, reklame t-skjorter (F.eks t-skjorte som står Elkjøp elns på, som man har fått på jobb) og bare dasser rundt i hullete joggebukser.

 

og folk med caps. FAEN jeg hater caps. Det er så jævli stygt : (

 

That's i guess, og forresten så at d er mange som svarer og virker fornærmet , men faen vi kritiserer en stil ikke personene, så ikke grin.

Lenke til kommentar

Jeg håper det var en spøk. Jeg har ikke noe i mot mennesker bare fordi de har en spesiell stil, men jeg liker aldeles ikke å se punkere, emoer, stonere, gothere osv... Egentlig kan jeg vel si at jeg ikke liker stilen til folk som kun er ute etter å skille seg ut og være "alternative". Jeg skjønner virkelig ikke hva folk får ut av å gå rundt og se ut som vandrende søppelfyllinger.

Endret av fkm
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tror du alle emoer, punkere, stonere og gothere kler seg som de gjør kun for å være alternative? Jeg ser heller ikke hva som får folk til å gå ut å kjøpe en cardigan til 1400, men jaggu gjør de det lell, rare greier.

 

Kjøpte forresten shorts i dag. Til 600 spenn, får jeg ikke fitte i den så er alt håp ute.

Lenke til kommentar
Jeg håper det var en spøk. Jeg har ikke noe i mot mennesker bare fordi de har en spesiell stil, men jeg liker aldeles ikke å se punkere, emoer, stonere, gothere osv... Egentlig kan jeg vel si at jeg ikke liker stilen til folk som kun er ute etter å skille seg ut og være "alternative". Jeg skjønner virkelig ikke hva folk får ut av å gå rundt og se ut som vandrende søppelfyllinger.

 

Så du sier at alle burde være like?

Lenke til kommentar

Har ikke noe i mot at noen kler seg på sin måte, BORTSETT fra når de kommer opp med en wannabe something your'e not stil. Som for eksempel ved og leke naruto jente og frage håret grønt og mekke to etasjers sko med crazzy hair og stygge naruto japse lignedes klær. Da ja da ler jeg meg bøtte i hjel for eg kjenner dei brusande inni meg ! Husker jeg så emo versionen av fjrotis the movie, han får meninga si fram =)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hater jenter som går i DC-shoes, joggebukse, rosa genser, platinablondt hår og en stor fake Louis Vuitton-bag. Dessuten er gutter som er helt kledd opp av Jack&Jones eller Blend noe av det mest gjennomført harry jeg kan komme over. Samme går for folk som tror WESC er det hotteste du kan kle deg i.

 

Generellt folk med skatesko (som ikke bruker det til skating, dessuten har skatere også nesten sluttet med de gode gamle feite modellene)

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...