Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke Puma, Lacoste, D&G, Juicy, UGGs, bleika hår, bling, trampstamps, lys denim, ettervekst, bukser som er akkurat like lange som beina de sitter på, lange sko, skinnjakker som ikke sitter skikkelig, hettegenser under blazer, cardigans uten noe under, pretty boys, for trange klær på feite folk, palestinaskjerf, for korte slips, slips og t-skjorte, fingerkorte hansker, hasjtrøyer, logoflash, hvite blazere, trange overdeler uansett hvor trent man er, store beltespenner, t-skjorten i buksa foran, slengbukser, ankelsokker, leggvarmere, piercing i øyenbrynet, lange negler, skitne klær, caps med for kraftig brett, Chicago Bulls-luer, tit curtains, CROCS!, de fleste hatter, hull i buksene, t-skjorter med "morsomt" trykk...

 

Listen er lengre.

 

 

Tror jeg er enig i alt bortsett fra ankelsokker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fhm:

 

Haha, way to go til personlig angrep. Du kan jo ha dine teorier, men de stemmer nok ikke. Tror du er litt usikker på deg selv jeg, lille gutt.

 

Jeg vet ikke hvem som er usikker på seg selv jeg, du som forsvarer den styggeste trenden siden grorudpalmen, antagelig fordi de andre i klasse 9c sier det er kult, eller jeg som faktisk kan kle meg så jeg ikke ser ut som en idiot som ikke har råd til å bytte ut bootcutbuksene fra 2004, og derfor prøver å pynte på det med å stappe den i sokkene.

Endret av fkm
Lenke til kommentar
fhm:

 

Haha, way to go til personlig angrep. Du kan jo ha dine teorier, men de stemmer nok ikke. Tror du er litt usikker på deg selv jeg, lille gutt.

 

Jeg vet ikke hvem som er usikker på seg selv jeg, du som forsvarer den styggeste trenden siden grorudpalmen, antagelig fordi de andre i klasse 9c sier det er kult, eller jeg som faktisk kan kle meg så jeg ikke ser ut som en idiot som ikke har råd til å bytte ut bootcutbuksene fra 2004, og derfor prøver å pynte på det med å stappe den i sokkene.

 

:!: Bootcut er drøyt harry.

Lenke til kommentar

ralph-lauren-slim-custom-fit-flag-polo_1.jpg

Dette plagget irriterer meg. Logoen var liten fordi den ikke skulle være flashy, så voldtar de den ved å gjøre den gigantisk. Dette er faktisk verre enn DC-tskjorten, rett og slett fordi det er svært få som tror de er stilig når de slenger på seg en DC-tskjorte, mens de som kjøper Polo Ralph Lauren tenker gjerne at dette er et stilig plagg.

 

Hva blir det neste?

post-37689-1248616950.jpg

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Steen & Strøm, Ferner Jacobsen, Gunnar Øye, 4Men for å nevne noen i Oslo-området.

 

Selv synes jeg Big Pony-kolleksjonen til PRL er ganske ålreit. Har flere plagg fra den, men det har noe med hvordan du bruker de også.

 

Men så en jakke på S&S her om dagen hvor det var en poloponny på størrelse med den du hadde satt på nederste, Dorian, på innsiden av fôret.

Lenke til kommentar

Okei, feil ordlagt. :p Men syns de er ålreite til et på jeans og under en genser o.l. hvis du har stilen til det (altså en mer voksen stil). Mange av disse skjortene har mange kule detaljer som man ikke får på de originale. Ikke da på den du har vist bilde av, men da spesielt på Yacht Club-plaggene.

 

Ser mange som kjøper disse men som ellers kanskje også bruker store mengder av WESC og DC, som jeg da bruker som stereotypen av typiske ungdomsklær.

Her ser du i allefall at plagget er kjøpt for å flashe hesten.

 

Men skjønner helt klart at andre har sine egne meninger om disse piquéskjortene.

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Ja, det kan jeg være enig i. Selv liker jeg et knippe av plaggene mye på grunn av enkeltdetaljer (sett bort fra logoen). Hadde de hatt de samme med de små logene hadde ikke det gjort meg noe og hadde kanskje heller kjøpt disse. Er helt enig i at vi er delvis uenige på dette punktet. :)

Lenke til kommentar

Nei, det kan du jo si. Bare tenkte å vise forskjellene på hvordan jeg tenker. Se bort i fra størrelsen på hestene

 

 

pPOLO2-5757082_standard_v330.jpg

 

 

 

 

pPOLO2-1424242_standard_v330.jpg

 

 

Som du ser har de gjort litt mer jobb med den øverste ang. detaljer rundt kragen, noe greier under armene du ikke ser på bildet, fargeforskjeller osv. Det er DETTE jeg liker og gjerne kunne sett på mer av de originale produktene. Er ikke noe annet enn det. Greit å kunne sprite opp med litt detaljer her og der som du kan matche videre.

 

EDIT: Er enig at det ikke er noen vits i å kjøpe de ensfargede med stor hest, da er de originale penere.

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...