Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Jeg hjalp deg med å komme på veien med treningen. Enkelt og greit, med alt fra program til kosthold/tilskudd. Ser nå at du har begynt å kunne en del, så det er jo bra :)

Om du vill ta mer av det, kan vi ta det over PM. For dette blir offtopic.

 

At du synes pique ikke er pent respekterer jeg selvfølgelig. Men var bare at du mente det var snobbete jeg reagerte på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg nevnte vel aldri noe om komforten? Selvsagt blir ikke noe snobb av at det er behagelig. Hva som er behagelig eller ikke varierer jo også på hvem man spør.

Hva med at det ser bra ut?

Om du liker pique, og synes det ser bra ut, for all del, bruk det. Men MIN mening er at det ser snobb ut, og jeg misliker snobber pga jeg synes de er for overfladiske.

 

Jeg protesterer ikke på deres meninger, jeez, ikke protester på mine. Hva har skjedd med ytringsfriheten.

 

ja vet alle har hver sin smak og det er vel og bra :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg missliker den "stilen" der man tydelig ser at vedkommende ikke bryr seg om hva han har på seg... Dette er som regel også de, iallefall guttene, som seter andre folk i båser som "soss" og "pappagutt" eller "homse" fordi de faktisk prøver å se fine ut i tøyet.

 

har til fortsatt til gode å se en slike "slask" dra mer damer enn en som "pynter" seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg tenker litt sånn "Mekk'en" harrytass med traktor jeg, kanskje det er mer "bondeknøl'ish" ? De har iallefall ikke sjarm!

Lenke til kommentar
Joggebukse ftw ^^ Jeg er nok en slask i øynene til mange av dere. Hvorfor går jeg i joggebukse? Pga det er mer behagelig enn dongeri, og man har mye større bevegelighet.

 

Det finnes mer enn dongeri og joggebukser i verden. H&M har mye finfint i lin for tiden. Fra slim til loose fit, for når du trenger ninja-mobiliteten alle joggebukseslasker tydeligvis trenger. Dyrt er det heller ikke.

Lenke til kommentar
Er ganske enig med deg der og veit det er feil å blande væremåte og klesstil, men jeg forbinder Emo stilen med emo personligheten pga at de jeg har møtt med emo stil også har emo personlighet..

 

:thumbdown:

 

ååååh, litt OT; men for alle southparkfans:

I episoden "The breast cancer show ever" når hun ene løper ut til "emoene" i bakgården og følgende dialog hender:

 

"Hey, EMOES, theres gonna be a fight in the schoolyard"

 

*Silence*

 

"Why does she called us emoes?"

 

Artig for alle som har sett det aktuelle :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...