Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Ellers så missliker jeg alle tapere som disser sosse-stil fordi de ikke har råd til å kjøre den selv! :)

 

Litt sleik og langt hår er heller ikke feil. Å ha sokkene over buksa/strikk rundt buksa er jo bare digg;

 

Og jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å si noe negativt om joggebukse.

Sant, jeg har ikke råd til sleik, langt hår, sokkene over buksa og joggebukse. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Missliker selvsagt gothic/emo-stil og hip-hop-stil. Ellers så missliker jeg alle tapere som disser sosse-stil fordi de ikke har råd til å kjøre den selv! :)

 

Litt for å provosere, men jeg ser ikke hvorfor så mange kan ha noe imot å kle seg litt pent. Og da mener jeg ikke brunkrem og bling, men merkeklær som ser bra ut. Litt sleik og langt hår er heller ikke feil. Å ha sokkene over buksa/strikk rundt buksa er jo bare digg; man slipper å tråkke på buksa, den kommer aldri i veien, og det ser også mye bedre ut når den sitter litt stramt ved leggene, samt at det blir en liten detalj på stilen.

 

Og jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å si noe negativt om joggebukse. Man finner jo ikke et chillere plagg. Er jo ikke snakk om å bruke det på byen/utsteder, men om man bruker joggebukse når man chillern med venner eller handler i byen kan det jo ikke være noe stress.

 

Skjønner at det finnes forskjellige stiler, men det er så mange kjedelige H&M-folk som tror de har noe de skulle ha sagt.

 

Jeg kan for å si det sånn garantere at jeg er rikere enn deg, og jeg har absolutt råd til å kle meg i det jeg vil. Jeg kan love deg at så og si ingen fra et velstående hjem som er nogenlunde oppegående går med sokkene over buksen eller strikk, med mindre de er 12 år gamle. Jeg vedder på at du er en østkanttaper som bor i blokk, og ditt største ønske er å fremstå som rik. Vel, la meg fortelle deg en ting, du bommer grovt.

Lenke til kommentar

Jeg missliker ingen stiler, sånn utenom de som går rundt i teletubby kostymer og skremmer folk på byen da!

 

Men det er mye jeg ikke synes er fint. Noen jeg ser har "kul" stil, men som jeg aldri kunne tenkt meg å kjørt selv (ikke det at jeg har noe stil)

 

Men siden 2cool er av typen som ofte er litt klyse, så må vi nå kommentere det han sier! :D

 

Det å ta opp at folk velger kles stil etter personlig finans, vil jeg si er en liten bommert. Du kan faktisk se like soss ut om du handler på (hvor er det dere handler?!) som hvis du går på H&M. Greit nokk, H&M har litt dårligere kvalitet (mister fort formen) og mangler merket. Og når du gir utrykk for at det kun er merkeklær som ser bra ut, blir jeg lei meg.

 

Du skal få et lite pluss for mangel på brunkrem og fake-H&M diamanter i øyrene, selv om det hjelper deg styggeslig lite.

 

Sokkene over boksa for praktikalitetens grunn er greit nokk, men når det har blitt til mote så ler jeg litt for meg selv. Jeg bretter inn baksiden av buksa 1-2 cm for å unngå at jeg går rundt og trør på den, ser mye bedre ut! Det at det sitter stramt med leggene, helt enig. Men det gjøres ved å kjøpe bukser som er stramme, ikke ved hjelp av sokker/strikk.

 

Og igjen, lite poeng. Joggebokse! Faan så godt plagg! Men det brukes i det private hjem og evt til lokal butikken, minst mulig eksponering rett og slett. Skal sies at jeg i går kjøpt en bukse som jeg synes er bedre enn joggeboksa, uten om at det ikke trekker, føler jeg at går uten bukse! :D

 

 

@fkm

Gred for å prøve å disse 2cool, bummert når du begynner setningen med "Jeg kan for å si det sånn garantere at jeg er rikere enn deg,"

Lenke til kommentar
Sokkene over boksa for praktikalitetens grunn er greit nokk, men når det har blitt til mote så ler jeg litt for meg selv. Jeg bretter inn baksiden av buksa 1-2 cm for å unngå at jeg går rundt og trør på den, ser mye bedre ut! Det at det sitter stramt med leggene, helt enig. Men det gjøres ved å kjøpe bukser som er stramme, ikke ved hjelp av sokker/strikk.

 

Det fikser du også med å kjøpe bukser som passer deg.

Lenke til kommentar
Sokkene over boksa for praktikalitetens grunn er greit nokk, men når det har blitt til mote så ler jeg litt for meg selv. Jeg bretter inn baksiden av buksa 1-2 cm for å unngå at jeg går rundt og trør på den, ser mye bedre ut! Det at det sitter stramt med leggene, helt enig. Men det gjøres ved å kjøpe bukser som er stramme, ikke ved hjelp av sokker/strikk.

 

Det fikser du også med å kjøpe bukser som passer deg.

 

Enten blir det 32 som er litt for kort, eller 34 som er litt for lang.. 33 skulle jeg hatt! ;D

Lenke til kommentar
@fkm

Gred for å prøve å disse 2cool, bummert når du begynner setningen med "Jeg kan for å si det sånn garantere at jeg er rikere enn deg,"

 

Jeg er absolutt ikke en person som går rundt og skryter av penger. Men når 2cool kommer med utsagnet "Skjønner at det finnes forskjellige stiler, men det er så mange kjedelige H&M-folk som tror de har noe de skulle ha sagt.", så reagerer jeg på det. Det virker som om han mener at bare folk som handler dyre klær har rett til å uttale seg (noe jeg er sterkt uenig i). Når jeg da selv har mye dyre klær og en god økonomi, og de fleste vennene mine også har det, vil jeg prøve å få han til å skjønne at ungdom fra velstående hjem faktisk som oftest ikke er kledd sånn det virker som han tror. De jeg ser som har buksen i sokkene eller strikk er den typiske 14 år gamle wannabe-sossen fra Holmlia, med WESC-genser og litt for store Cubusbukser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
kan love deg at så og si ingen fra et velstående hjem som er nogenlunde oppegående går med sokkene over buksen eller strikk, med mindre de er 12 år gamle. Jeg vedder på at du er en østkanttaper som bor i blokk, og ditt største ønske er å fremstå som rik. Vel, la meg fortelle deg en ting, du bommer grovt.

 

Lillebroren min er 15 og stapper ofte buksen i sokkene. Han gjør det av praktiske årsaker. Han får de klærne han vil ha, men han velger å gå slik uansett. Jeg er helt enig i at det ser dumt ut, men han går på ungdomsskolen og driter vel litt mer enn de eldre i hvordan han kler seg. Uansett, det er annerledes i mindre byer. Oslo er full av strebere og det kan godt hende bukse-i-sokk, Cubus-khakis og WESC definerer en slik gruppe der, men slik er det ikke i overalt

 

Forsøk å hold deg unna personangrep i fremtiden. Play nice ;)

 

Jeg liker ikke Puma, Lacoste, D&G, Juicy, UGGs, bleika hår, bling, trampstamps, lys denim, ettervekst, bukser som er akkurat like lange som beina de sitter på, lange sko, skinnjakker som ikke sitter skikkelig, hettegenser under blazer, cardigans uten noe under, pretty boys, for trange klær på feite folk, palestinaskjerf, for korte slips, slips og t-skjorte, fingerkorte hansker, hasjtrøyer, logoflash, hvite blazere, trange overdeler uansett hvor trent man er, store beltespenner, t-skjorten i buksa foran, slengbukser, ankelsokker, leggvarmere, piercing i øyenbrynet, lange negler, skitne klær, caps med for kraftig brett, Chicago Bulls-luer, tit curtains, CROCS!, de fleste hatter, hull i buksene, t-skjorter med "morsomt" trykk...

 

Listen er lengre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Sokkene i buksene? Jeg har sokkene i skoene. Hvem går egentlig med sokkeparet sitt i lommen egentlig?

 

Strikk bruker jeg, men kun når jeg kler med som Chad Muska, noe jeg har gjort med jevne mellomrom siden Tony Hawk-spillet først kom ut. Baggy knickers <3

 

Chad_Muska7.jpg

 

Edit: Jeg kom på en annen ting jeg hater - hvite loafers.

 

P11178841.jpg

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
kan love deg at så og si ingen fra et velstående hjem som er nogenlunde oppegående går med sokkene over buksen eller strikk, med mindre de er 12 år gamle. Jeg vedder på at du er en østkanttaper som bor i blokk, og ditt største ønske er å fremstå som rik. Vel, la meg fortelle deg en ting, du bommer grovt.

 

Jeg liker ikke Puma, Lacoste, D&G, Juicy, UGGs, bleika hår, bling, trampstamps, lys denim, ettervekst, bukser som er akkurat like lange som beina de sitter på, lange sko, skinnjakker som ikke sitter skikkelig, hettegenser under blazer, cardigans uten noe under, pretty boys, for trange klær på feite folk, palestinaskjerf, for korte slips, slips og t-skjorte, fingerkorte hansker, hasjtrøyer, logoflash, hvite blazere, trange overdeler uansett hvor trent man er, store beltespenner, t-skjorten i buksa foran, slengbukser, ankelsokker, leggvarmere, piercing i øyenbrynet, lange negler, skitne klær, caps med for kraftig brett, Chicago Bulls-luer, tit curtains, CROCS!, de fleste hatter, hull i buksene, t-skjorter med "morsomt" trykk...

 

Listen er lengre.

 

Imponerande liste.

 

Eg likar ikkje at jenter gjeng med overdelar som er veldig lause på ein måte - eg hev ikkje aning om kva det heiter -, og så går det omtrent ned til midten av buken, kvar det stoppar med ein veldig ujamn kant. Sånne plagg gjer at jentene ser feite ut. Eg likar betre når dei går i klede som visar formane betre.

 

Eg likar ikkje når gutar bretter opp kantane på buksebeina, og seter strikk over eller noko, det er verre om dei har sleik og rosa t-skjorte ogso, for då ser dei berre homsete ut - og fjortizz-kulingane (åh, ja, eg kallar dei fjortizzar) som røykar og drikk seg fulle kvar laurdag skal vel ikkje se homsete ut?

 

Dessutan synast eg det ser patetisk ut når sjølv den minst kule personen på skulen ikkje er i stand til å bruke hjelm når h*n skal sykle til og frå skulen. Vedkommande burde vite at h*n ikkje blir kulare av å ikkje bruke hjelm.

 

Hjelm er jo berre tøft - om du hev store øre, stikk dei fram frå sidene og visast kjempegodt! Det er mitt tilfelle. :tease:

Lenke til kommentar
Sokkene i buksene? Jeg har sokkene i skoene. Hvem går egentlig med sokkeparet sitt i lommen egentlig?

 

Strikk bruker jeg, men kun når jeg kler med som Chad Muska, noe jeg har gjort med jevne mellomrom siden Tony Hawk-spillet først kom ut. Baggy knickers <3

Innrøm at dette er deg:

socks.jpg

 

Well oh they might wear classic Reeboks

Or knackered Converse

Or tracky bottoms tucked in socks

But all of that's what the point is not

The point's that there ain't no romance around there

Lenke til kommentar

fhm:

 

Haha, way to go til personlig angrep. Du kan jo ha dine teorier, men de stemmer nok ikke. Tror du er litt usikker på deg selv jeg, lille gutt.

 

bIsk0p:

 

Grunnen til at jeg var litt kvalm var fordi det er så mange som dømmer deg som den verste klysa bare fordi du kler deg i dyre klær. Var litt usakelig, ja, men var bare for å få respons. Mener ikke å disse folk som ikke vil, eller kun har økonomi til H&M-klær, men tenker på de som går i anonyme klær (enten de er rike eller mindre rike) og har som innstilling at alle som kler seg litt pent og kanskje har noen trekk til typisk sosse-stil er ekle klysete karer.

 

Jeg kan forstå at folk synes de verste sossene med bling, brunkrem, sleik og heftig utringning er glætte, og det er for så vidt greit å misslike de når de drar det altfor langt, men det er ikke disse karene jeg tenker på. Fordommene florerer jo så fort man tar på seg en ralph lauren polo.

 

Cred for å disse meg folkens, thumbs up!

 

(Og ja, jeg vet ikke hvordan man quoter folk :p)

Endret av 2cool
Lenke til kommentar

Kan ikke kalle de med bling, brunkrem, sleik og heftig utringning for sosser, kaller de harry.

 

Fordommene florerer jo så fort man tar på seg en ralph lauren polo.

Feil, dette skjer heller når de drar på seg et billboard fra Dolce & Gabbana.

 

I tillegg så er Polo Ralph Lauren navnet på merket, og mener du da kanskje en piqué regner jeg med. Dette har vært et av de mest klassiske plaggene siden 70-tallet når det kommer til gode alternativer t-skjoter, kortermede skjorter og long sleeves. Min mening i alle fall.

 

 

Du quoter ved å trykke på knappen det står " "Svar " på under ønsket innlegg ;)

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Gutter:

- Fjortis-sosse-rosaskjorte-og-sleik-med-masse-gele-og-vox-stilen

- Ganstah-from-tha-hood-skiit-skiit-niggah-stilen

Jenter:

- Ganstah-from-tha-hood-skiit-skiit-niggah-stilen

- Bimbo-ah-jeg-er-så-deilig-pappa-jeg-vil-ha-nye-gucchisolbriller-NÅ-stilen

 

Ellers er jeg ganske tollerant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...