Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Så, hvis moren min kjøper en genser til meg til 1000,- som jeg synes er kjempefin, så er det ikke vits i å gå i den fordi jeg ikke har betalt den selv? Det virker som mange her inne tar utgangspunkt i enkelthendelser fra verdagen, og generaliserer ut i fra det. Husk at det er mange som ikke synes klærne de har på Carlings eller J&J er noe fine, eller ikke har nok kvalitet til å retferdiggjøre prisen, og som kansje går noen hundre kroner opp i pris for å få noe som passer/er pent/holder litt :)

Endret av FredericC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor kommer alt dette hatet for alle de som ikke er som deg ifra?

Håper for folk sin egen del at de overdriver endel i denne tråden.

Og hva bryr det deg at jeg går i hva jeg liker? Hvorfor gir det deg en grunn til å hate meg fordi jeg bruker klær fra dressmann og ikke ifra et kjent merkested?

 

For å ikke bare skrive offtopic får jeg ta med at jeg ikke helt har sansen for de skoene med pels og 2 baller hengene fra toppen.

 

 

Edit; Synes dette er en litt kjip tendens på forumet, det blir lagd tråd på tråd med spørsmål om hva folk hater og missliker og hvem som burde mobbes og tråkkes ned på.

 

Hvorfor ikke stå for deres egne meninger, stiler og smak, og heller lage tråd om hva folk liker, eller er dere for redde for at noen skal peke på dere å le fordi dere liker rosa genser fra cubus?

Endret av lain
Lenke til kommentar
Hvor kommer alt dette hatet for alle de som ikke er som deg ifra?
Sikter du til meg? I såfall hater jeg så klart ikke alle som ikke er som meg =)
Og hva bryr det deg at jeg går i hva jeg liker? Hvorfor gir det deg en grunn til å hate meg fordi jeg bruker klær fra dressmann og ikke ifra et kjent merkested?

Gir meg ingen grunn til å hate deg, men jeg kan synes du har stygge klær :)

Hvorfor ikke stå for deres egne meninger, stiler og smak, og heller lage tråd om hva folk liker, eller er dere for redde for at noen skal peke på dere å le fordi dere liker rosa genser fra cubus?
Hvis du ser inne på Mote- og velværeforumet her, ser du at folk har sin egen stil =) Ingen her er redde for å bli ledd av selv om de kjøper rosa piqueer på Cubus, men forventer samtidig at folk respekterer og at man handler andre steder og.
Lenke til kommentar

Som sagt, folk er mer kjent med at sosser er drittsekker/kjepphøy, enn at de er beskjedne og greie, så man går gjerne ut ifra at de kan være idioter før man blir kjent med dem/snakker med dem.

 

Klesstilen sier ikke noe om hvordan personligheten er, men mye om hvordan personligheten kan være.

 

Jeg kjenner begge typene, og den i midten. den typen som er drittsekk, den typen som har kun merkeklær, men som er jævlig grei, og den typen som går i det fordi han hater å kjøpe klær, og tar kunn på seg det moren og faren tar med seg hjem fra butikken, og på grunn av at faren eier en bunnprisbutikk (privat) så går det mye i kvalitet, som nørrøna og bergans og Peak 8ikke tenkt på dte som kvalitet)

 

Har 3 stk. i klassen som alle har fedre som eier bunnprisbutikk, og alle går i peak uten å bry seg. de går likesågodt i peak som umbroklær.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg liker ikke når jeg ser gutter som går ikledd, converse sko, trange jeans, strikk rundt benet, rosa pannebånd, rosa sokker og egentlig alt annet av fargen rosa, oransj og lilla. Helt svarte bukser, stygt hår (eksempel, hanekam), gutter som striper og eller bleker håret, overdrevet blekete bukser, og sånne sjal.

 

Jeg liker ikke når jeg ser jenter som går ikledd, yoass bukser (også kalt saggebukser), caps, gutteklesplagg generelt, emo klær.

 

Utenom dette hater jeg crocks sko, dette er stygt!

Lenke til kommentar
Så, hvis moren min kjøper en genser til meg til 1000,- som jeg synes er kjempefin, så er det ikke vits i å gå i den fordi jeg ikke har betalt den selv? Det virker som mange her inne tar utgangspunkt i enkelthendelser fra verdagen, og generaliserer ut i fra det. Husk at det er mange som ikke synes klærne de har på Carlings eller J&J er noe fine, eller ikke har nok kvalitet til å retferdiggjøre prisen, og som kansje går noen hundre kroner opp i pris for å få noe som passer/er pent/holder litt :)

8984040[/snapback]

 

 

du finner ganske mye billig på j&j da...

Lenke til kommentar
Så, hvis moren min kjøper en genser til meg til 1000,- som jeg synes er kjempefin, så er det ikke vits i å gå i den fordi jeg ikke har betalt den selv? Det virker som mange her inne tar utgangspunkt i enkelthendelser fra verdagen, og generaliserer ut i fra det. Husk at det er mange som ikke synes klærne de har på Carlings eller J&J er noe fine, eller ikke har nok kvalitet til å retferdiggjøre prisen, og som kansje går noen hundre kroner opp i pris for å få noe som passer/er pent/holder litt :)

8984040[/snapback]

 

 

du finner ganske mye billig på j&j da...

9379304[/snapback]

Det er det jeg sier, ja.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke når jeg ser gutter som går ikledd, converse sko, trange jeans, strikk rundt benet, rosa pannebånd, rosa sokker og egentlig alt annet av fargen rosa, oransj og lilla.  Helt svarte bukser, stygt hår (eksempel, hanekam), gutter som striper og eller bleker håret, overdrevet blekete bukser, og sånne sjal.

 

Jeg liker ikke når jeg ser jenter som går ikledd, yoass bukser (også kalt saggebukser), caps, gutteklesplagg generelt, emo klær.

9379278[/snapback]

 

kan du si meg hva du liker da ?

 

Joggesko, altfor lange jeans som er 30 cm i diameter nederst, bestefar sokker?

Lenke til kommentar

"Jeg likker ikke emoer fordi det er så tøft, desuten liker jeg ikke slike streite oslososser heller, de er bare homoer". Ack, generalisering.

 

Da var det min tur? Rapere, gtfo! Ellers folk som bare går med stygge klær, uten at de helt passer. "Idag matcher skoene mine, sokkene og capsen, woho!". Slike liker jeg heller ikke. Bra at smak og behag er for det meste inviduelt, såsant man ikke møter på en som kler seg litt mørtk; ser jo ut til at det blir instant hate og slakt med en gang xD

Lenke til kommentar

Det spiller liten rolle hva folk går med så lenge det passer. Alt for korte bukser og gensere, og tykke jenter presse seg inn i WOW bukse med belte slik at magen henger utenfor og alle valkene vises. Uff, man må vel se seg i speilet? Man må kle seg etter figuren sin, og bruke klær som ikke er for små eller for store.

 

og så må de være rene og ikke slitte og utvasket. Da går det meste helt fint.

 

Jeg kler meg etter forholdene. Skal jeg ut på fjellet tar jeg på meg fjellbukse og jakke, regner det, bruker jeg regnklær og støvler. Jeg har vokst ifra dette med at "man skal kun gå i det andre går i og støvler er teit" - fasen.

 

Men saggeklær har jeg alltid syntes ser veldig tåpelig ut.. :ermm:

 

Og Buffalosko som har 30 cm høy, tykk såle syntes jeg var skikkelig grusomt! :ohmy: (de selger vel de ikke mer? forhåpentligvis)

Lenke til kommentar
Liker ikke folk som kler seg i bare svarte klær, som ser ut som de ikke liker å leve livet.

 

Kan ikke akkurat si jeg liker ekstrem hip hop stil heller, med altfor store klær.

9384726[/snapback]

 

Hip Hop stil er som regel behagelig siden det er for store klær istedenfor for trange. Men veldig overdreven Hip Hop stil liker jeg kanskje ikke.

Endret av Luis_Garcia
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...