KKake Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 snip lol snip Fy faen. Dobbellol! Hvem kler ungen sin i noe slikt? Og angående russesnakket, så er jeg enig. Blir alltid like oppgitt når folk i klassen kommer russeklærene sine. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Vet folk i det hele tatt hva det tegnet betyr? Ikke lurt å gjøre det til folk i England f.eks =P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 I hvert fall ikke om du befinner deg i riktig/galt strøk. Da får du deg fort en på trynet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Fra wikipedia, http://en.wikipedia.org/wiki/V_sign : * Back of the hand facing the signer o Two – nonverbal communication of quantity o Victory – in a setting of wartime or competition. It was first popularized by Winston Churchill, and sometimes is made using both hands, or upraised arms as President Eisenhower, and in imitation of him, Richard Nixon, used to do. o Peace or Friend – used around the world by peace and counter-culture groups o Bunny ears – used behind the head of a subject of a photograph. * Palm facing the signer o Two – indicating quantity although more common with palm turned around. o Insulting – largely restricted to the United Kingdom, South Africa, Ireland, New Zealand, and Australia. o Peace – in the United States and Canada without respect to the direction. * Used with other movement: o Air quotes – flexing fingers, palm out, both hands.[1] o The letter V, in American Sign Language – used when spelling.[2] This handshape is also used in a number of signs, including "to see/look" done in a similar manner to the military use. When each finger is pointed at the signer's eyes then turned and point one finger at someone it means "I am watching you." [3] During World War II, Winston Churchill popularised its use as a "Victory" sign (for V as in victory) initially with palm inwards and later in the war palm outwards.the United States, with the palm outwards, and more recently, occasionally inward as well, it is also used to mean "Peace", a meaning that became popular during the peace movement of the 1960s. In East Asia the gesture is commonly used with the palm outward, connoting positive meaning. I de fleste land betyr det noe positivt. Er nok bare et fåtall land at du får deg en på tryne. Det er likevel greit å vite dersom man skal besøke et av disse landene Endret 28. mars 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Sant nok! ^^ En kompis av en bekjent (som er meget hip-hop yo) gjorde det tegnet til noen i Skottland... Ble nesten drept =P Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) *wtf-bilde* Jeg velger å bruke mine ord med omhu og sier at jeg egentlig ikke vet hva jeg skal si. Endret 29. mars 2010 av hawaii2k Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Drit i å post bilder av Charles a! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Kom over denne bloggen: http://wellendorf.blogg.no/ Og måtte facepalme på hvert bilde. Utrolig mye stygt der. Henger ikke ut personene, men når de har offentlig blogg driter jeg i om jeg legger ut adressen her. Mer hits for de liksom. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Kom over denne bloggen: http://wellendorf.blogg.no/ Og måtte facepalme på hvert bilde. Utrolig mye stygt der. Henger ikke ut personene, men når de har offentlig blogg driter jeg i om jeg legger ut adressen her. Mer hits for de liksom. Omg we are gayz, lets make a blogg! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Hva skjer med at 40% av alle ungdommer går med sokkene brettet opp over joggebuksene sine? Er det på grunn av at det skal være komfortabelt, eller finnes det noen i verden som faktisk synes det ikke ser helt jævlig ut? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg skjønner ikke helt hvor den "trenden" kommer fra. Ser jo ikke pent ut, eneste grunnen til å ha det sånn må være for at buksen ikke skal henge seg opp i kjedet på en sykkel, men ser jo ingen av de som går sånn som sykler Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Hvor mange ganger har vi diskutert den trenden? Vits med å ta det opp på hver side? Ungdommene syns det er kult, akkurat som de syns det er kult å gå gå med onepiece, get over it. Endret 30. mars 2010 av Overdox Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Ungdommen syns det er kult? jeg er 15 og jeg syns ikke det er kult. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Enkelte ungdommer, eller "Fjortiss-ungdommen" vil nå heller jeg si. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Hva skjer med at 40% av alle ungdommer går med sokkene brettet opp over joggebuksene sine? Er det på grunn av at det skal være komfortabelt, eller finnes det noen i verden som faktisk synes det ikke ser helt jævlig ut? Samma grunn som de faktisk går med joggebukse. De vet ikke bedre... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Ymse bilder tatt med mobilen! Takk til Charles for et par bidrag Popped collar er PHETTTT! H&M har stil! Klovnesko! Firkantede sko Bandana og dress..... One-piece! Punk is cunk Enda en phet utstillingsdukke Fake krokodille Kortbukse på vinteren Råner? Og selvfølgelig litt Ed Hardy..... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Imponert over paparazzi skillsa dine Fredrik! Mye snacks der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå