Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser egentlig ikke problemet med det øverste bildet av strikkene. Vi har gått med på at strikk rundt buksen som praktisk funksjon ikke er noe særlig, men som pynt med forskjellige farger så er det bare litt spesielt. Jeg ville ikke gått sånn selv, men jeg synes egentlig det er stilig når folk gjør sånne smårare ting med stilen sin. Selvfølgelig kan vi gi fyren chinos og en pique, men det er jo ikke særlig kreativt.

 

Bilde nummer 2 er selvfølgelig helt jævlig, da fordi buksen ikke er trang slik den skal være.

Lenke til kommentar

Jeg ser egentlig ikke problemet med det øverste bildet av strikkene. Vi har gått med på at strikk rundt buksen som praktisk funksjon ikke er noe særlig, men som pynt med forskjellige farger så er det bare litt spesielt. Jeg ville ikke gått sånn selv, men jeg synes egentlig det er stilig når folk gjør sånne smårare ting med stilen sin. Selvfølgelig kan vi gi fyren chinos og en pique, men det er jo ikke særlig kreativt.

 

Bilde nummer 2 er selvfølgelig helt jævlig, da fordi buksen ikke er trang slik den skal være.

 

Hvorvidt man synes det ser kult ut med masse strikk er jo selvfølgelig en smakssak, men det er jo alt annet enn kreativt og smårart når en såpass stor del av Skandinavias ungdom går sånn.

Lenke til kommentar

Skaterstil som ikke er rett fra den mest kjente skatebuttike alle vet om.

 

Når folk bruker store skjorter som ikke er polyester.

Gjerne skjorter fra europris eller herrebuttiker der de ofte har kule skjorter. Skjortene må være sterke farger på.(billige.)

Eller hele gensere med kule motiv eller farger. (kan være litt dyre)

T-shortene må være store og matche det på utsiden. T-shortene kan gjerne være clean men de må være store. fåes i herrebuttiker.( billige)

 

Buksene må være slim. Ikke baggie men heller ikke så trange at de nesten blir taits.

De skal ikke være knalle farger. (dyre)

 

Capser, baseball capser som matcher overdelen. Burde være merke. (dyre)

 

Ellers så syntes jeg sosser og wannabies er det verste jeg vet om. Strikk er noe av det mest idiotiske jeg vet om. :M

Lenke til kommentar

jeg ville frem til at det er sånn jeg syntes det er riktig og gå.

ikke sånn som 12-16 åringene går med strikk og prøver og leke deilige.

 

Og at små unger trur at kule klær må kjøpes dyrt. Noe de ikke må.

 

Nei jeg foretrekker ikke polyeser men bommuls skjorter( arbeidskjorter)

Endret av lanogakk
Lenke til kommentar

Hvorvidt man synes det ser kult ut med masse strikk er jo selvfølgelig en smakssak, men det er jo alt annet enn kreativt og smårart når en såpass stor del av Skandinavias ungdom går sånn.

Med ett eller to stikker på buksen for å stramme den rundt beina, eller mange i forskjellige farger opp etter beina som pynt?

Lenke til kommentar

Hvorvidt man synes det ser kult ut med masse strikk er jo selvfølgelig en smakssak, men det er jo alt annet enn kreativt og smårart når en såpass stor del av Skandinavias ungdom går sånn.

Med ett eller to stikker på buksen for å stramme den rundt beina, eller mange i forskjellige farger opp etter beina som pynt?

 

Som pynt, tenkte jeg på.

Lenke til kommentar

Folk kjøper alt for lange bukser og føler seg så gærne siden det er hivi på en malingsklatt på rævva. Ikke nok med den stygge malingsklatten som er hivi på så har de så lange bukser at de kunne hatt en meter ekstra med ben.

 

Dette løser de med og putte buksa oppi sokkene så det ser ut som om de har tatt to donuts og stappa på vært bein. Dette er så jævlig idiotisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...