Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg glemte mobilen hjemme. :|

Skal begynne å gå med digitalkamera i lommen. Har fungert tidligere å få bilde av kjipe antrekk med å si "Unnskyld, jeg skulle dokumentere alt som fanget øynene mine i dag og *lyve blankt om noe positivt ved dem*, kan jeg få ta et bilde av deg/dere?".

Lenke til kommentar

Så nettop en i Bergen med chestnutfargede Uggs, hullete lyse jeans og en navy Barbour quilted jacket, han skulle vært skutt...

 

Det var meg!

 

Neida.

 

Har faktisk kun sett 2 andre enn meg her (og i Oslo) med quilted Barbour jakke.

 

Edit ang bilde av folk.

 

Kompisen min ble tatt bilde på gata i Barcelona. Hun sa hun var moteblogger som skulle ta bilde av vanlige folk. Han kler seg bra (hadde bl.a på seg Burberry trenchcoat den dagen) så jeg velger å ikke tro at noen spanjoler sitter å hånler av han :)

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Kompisen min ble tatt bilde på gata i Barcelona. Hun sa hun var moteblogger som skulle ta bilde av vanlige folk. Han kler seg bra (hadde bl.a på seg Burberry trenchcoat den dagen) så jeg velger å ikke tro at noen spanjoler sitter å hånler av han :)

 

Spurte han ikke om adressen? Med mindre jeg hadde blitt sjokkert over at noen faktisk ville ta bilde av meg, ville hvilken blogg det er snakk om vært det første spørsmålet mitt...

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...