Gå til innhold

Steike pizzaen oppned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korleis vil det gå om du laga ein heimelaga pizza, med basic fyll. (Ost, kjøttdeig, saus, osv) Og legge den opp-ned på plata og steike den sånn i ovnen. Vil det bli godt? Vil det skje noko som gjer at eg ikkje bør gjere det?

Er fristande å prøve det for det virka litt godt :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Selvfølgelig vil det bli litt grisete men det vil jo bli relativt minimalt om du gjer det skikkelig. Har ikkje drokke noko heller >.<

Eg har ein følelse av at det kan bli veldig godt eg. :) Er jo berre å legge ei plate oppå den andre og snur dei kan det jo ikkje bli så grisete.

Endret av Dot
Skrevet
Hvorfor skulle smaken bli annerledes?

8592640[/snapback]

Han mener vel at når den blir stekt på den måten vil konsistensen bli annerledes,eller noe i den gaten.

Skrevet

kan du ikke bare steike den., og spide den opp ned??.. blir jo det samme. og pizza blir best hvis det steikes på rist, og det funker ikke opp-ned:P

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet (endret)

La han holde på, han skjønner nok at han er på bærtur når han ser glovarmt pizzafyll falle i saktefilm mot skrittet sitt.

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Skrevet
Hva med å stappe hele driten i miksmastern og steke den i panna som pytt i panne?

8592656[/snapback]

Eller hva med pizza-milkshake? Pizza, vaniljeis, melk og oppi miksmasteren med det. Nam. :dribble:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...