Gå til innhold

Lei av chatten grunnet shaitkids.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starta selv å spille når jeg var rundt femten, og var nok en del på min alder som spilte da også. Men det var en mye større andel med eldre folk. Nå så skal jo være eneste 1. klassing spille cs. Noe jeg synes resulterer i mongomye dritt på chatten i spillet, og jeg sitter og rister mer på huet enn det som strengt tatt er nødvendig. Før så ble man skjelt ut av nesten samtlige på serveren, hvis man kom med stadige "Nabb", "PWND!" og sånne utrykk. Det er jo forsåvidt ikke det verste, men irriterende nok og hele tia få en lol i trynet når en dauer. Verre er det med stadige mongoer som kommer med kommentarer på åssen man bør gjøre ting, særlig når disse unga er unger, og ikke har en dritt peiling.. Så moralen er at man holder kjeft et par år, og deretter forsiktig kan begynne komme saklige og hjelpende kommentarer til newbs. Hvis du bare har dritt å si, ikke si en dritt.

Og forresten... LAL? LÆL? LØL? Det er i alle fall mongo, en forkortelse er en forkortelse as. Det går ikke ann å kalle NSB for NZB eller NCB bare fordi man synes det ser stiligere ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg starta selv å spille når jeg var rundt femten, og var nok en del på min alder som spilte da også. Men det var en mye større andel med eldre folk. Nå så skal jo være eneste 1. klassing spille cs. Noe jeg synes resulterer i mongomye dritt på chatten i spillet, og jeg sitter og rister mer på huet enn det som strengt tatt er nødvendig. Før så ble man skjelt ut av nesten samtlige på serveren, hvis man kom med stadige "Nabb", "PWND!" og sånne utrykk. Det er jo forsåvidt ikke det verste, men irriterende nok og hele tia få en lol i trynet når en dauer. Verre er det med stadige mongoer som kommer med kommentarer på åssen man bør gjøre ting, særlig når disse unga er unger, og ikke har en dritt peiling.. Så moralen er at man holder kjeft et par år, og deretter forsiktig kan begynne komme saklige og hjelpende kommentarer til newbs. Hvis du bare har dritt å si, ikke si en dritt.

Og forresten... LAL? LÆL? LØL? Det er i alle fall mongo, en forkortelse er en forkortelse as. Det går ikke ann å kalle NSB for NZB eller NCB bare fordi man synes det ser stiligere ut.

8555416[/snapback]

Beklager for resten mitt eget språk, i dette innlegget. Men orket ikke skrive det på nytt!

Skrevet

De fleste som snakker mye bull er faktisk de som er gode og blir irritert over at andre guller dem.

Jeg skriker ut nabb, brenn, noob, cp unge alt jeg finner på fordi det fins mange som jeg ser guller meg rett i trynet og treffer hs med flaks.

DE kan brenne plzplzplz

Skrevet

...Og folk som sier "lol" og lignende HVER gang de dør. Brenn

Det er sant det du sier, men det kan løses av å bytte server... Jeg besøker og spiller på de samme fem-seks serverne fordi jeg vet de er gode og nesten fri for shitkids. Det er lett å ende opp på en server med drittunger, men bare serverhopp til du finner en passe en. Har merket av tyskere er verst, både drittunge og cheater - messig, og generalt "rasshøl-attitude". Så hold deg LANGT unna tyske servere.

Det er trist, men slikt skjer med alle spill etter å ha vært ute en stund, spesielt hvis det er populært. I begynnelsen er de fleste som spiller det hyggelige og voksne, men etter hvert som spillertallet øker, MÅ det bli med noen irriterende møkkaunger. Bare se på WoW, for eksempel.

Skrevet
De fleste som snakker mye bull er faktisk de som er gode og blir irritert over at andre guller dem.

Jeg skriker ut nabb, brenn, noob, cp unge alt jeg finner på fordi det fins mange som jeg ser guller meg rett i trynet og treffer hs med flaks.

DE kan brenne plzplzplz

8555435[/snapback]

hvorfor mener du andre guller dem? hs med flaks?, man har ikke flaks hver runde vetdu, er bare de som tror de er verdensmester som mener at alle guller dem :whistle:

Skrevet (endret)

Det er bare å ignorere de! :)

Jeg spiller veldig mye public og har vent meg til de fleste (om jeg eller andre blir skikkelig lei, så gagger jeg de). Det eneste jeg ikke har vent meg til, er når folk sier "BRENN!" eller "DØ!". Det samme er HEAHEAHEA. :)

Forresten, så kan LAL bety det samme som LOL (Lacht Aus Laut (tysk)) eller Laughing At Looser(s). :)

Endret av Jooakim
Skrevet
Det er bare å ignorere de! :)

Jeg spiller veldig mye public og har vent meg til de fleste (om jeg eller andre  blir skikkelig lei, så gagger jeg de). Det eneste jeg ikke har vent meg til, er når folk sier "BRENN!" eller "DØ!". Det samme er HEAHEAHEA. :)

Forresten, så kan LAL bety det samme som LOL (Lacht Aus Laut (tysk)) eller Laughing At Looser(s). :)

8559482[/snapback]

Haha, den var genial! :D

Skrevet

DE kan brenne plzplzplz

8555435[/snapback]

You sound like a pro.. :roll:

Skrevet

Er det ikke bare å ikke se på teksten? det står jo sjelden noe interessant der uansett..

men jeg skal være enig, det er faen så irriterende å bli kalt for lucker/cheater osv for hvert kill man har, bare fordi man har litt skillz med scout

Skrevet

Vi testa en sånn funmod til amx på servern vår engang....der man kunne bytte ut forskjellige ord med helt andre ting....f.eks hvis noen skreiv 'jævla noob', så ble det oversatt til 'jeg er glad i blomster'.

La inn masse slike oversettelser....blei fort slutt på drittslenginga da, ja... :D

Kanskje på tide å finne fram den igjen....høy andel drittunger på servern vår for tiden.

Pantera

Skrevet
Ser ut som endel av de drittungene du hater også er medlem på gamer.no  :!:

8574190[/snapback]

De er over alt! :ohmy:

I'll never get away :cry:

Skrevet

Irriterer meg at folk roper "fukin h4x0r zomgfuckinggod", og lignende ting når de dør. Vet ikke hvorfor, men det irriterer meg veldig.

Og ikke minst - engelskkunnskapene til enkelte av spillerne. Nicknamene også. :roll:

Skrevet

Hvorfor la seg irritere? Det kommer aldri til å slutte, men når vi er inne på irritering så må jeg si at det irriterer meg litt at du sier shaitkids, er ikke det minst like un_1337 ?

Skrevet
hud_saytext 0 er greit å ha til tider.

evt få inn en admin som kan skrive amx_gag "id" :)

8563465[/snapback]

Støttes veldig.

Public er helt håpløst.

80% av alle servere (forutsatt at de ikke er tomme) kryr av noobs som enten er 11 til 13 år eller oppfører seg sånn. Rett og slett håpløst.

Skrevet

Greit me members only servere, eller en del norske servere generelt.

Er sjelden gode folk på tyske servere, men det er de som har de kule mapsa ^_^

Tenker ikke over alt pisset som blir skrivi mer. Skriver bare piss tilbake jeg :p

Skrevet (endret)

Public suxxer :)

Bortsett fra CG, Wildgaming DM og noen dot.org servere. Og der er det ikke så mye whine heller.

Endret av Stones_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...