Gå til innhold

To grandiosa - manndomsprøve?


Drillo

Anbefalte innlegg

Var og så Liverpool-Chelsea her om dagen hos en kamerat. Vi spiste hver vår grandis i pausen, og etter mye prat og kødd, ble det inngått et veddemål. I morgen er det ny fotballkamp, og jeg må fortære to grandiser i løpet av kampen. Dumt av meg? Er dette en manndomsprøve, eller noe selv kjerringer bør klare?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noen særlig stor prøve vil jeg tro. Jeg regner meg selv for nesten litt småspist, men klarer greit nok å spise en hel grandis dersom jeg er sulten. Dersom veddemålet hadde vært 2 grandiser i løpet av pausen hadde det straks vært noe helt annet.

Evt. 2 "Big One" (av største typen) i løpet av kampen hadde nok vært rimelig hardt.

Lenke til kommentar
Ikke noen særlig stor prøve vil jeg tro. Jeg regner meg selv for nesten litt småspist, men klarer greit nok å spise en hel grandis dersom jeg er sulten. Dersom veddemålet hadde vært 2 grandiser i løpet av pausen hadde det straks vært noe helt annet.

Evt. 2 "Big One" (av største typen) i løpet av kampen hadde nok vært rimelig hardt.

8535125[/snapback]

Ja to big one..

 

Den som er 950 gram.. spis den og du er mann..:p

Lenke til kommentar
Ikke noen særlig stor prøve vil jeg tro. Jeg regner meg selv for nesten litt småspist, men klarer greit nok å spise en hel grandis dersom jeg er sulten. Dersom veddemålet hadde vært 2 grandiser i løpet av pausen hadde det straks vært noe helt annet.

Evt. 2 "Big One" (av største typen) i løpet av kampen hadde nok vært rimelig hardt.

8535125[/snapback]

 

Det hadde jeg aldri makta. Big one er en elendig pizza, bare deig og loff.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...