Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror han har Hutchinson-Gilford Progeria Syndrome. Det gjør at kroppen aldres vanvittig fort og man dør når man er ca. 13 av alderrelaterte årsaker.

Det er akkurat det han har.

Skrevet

"Han ligner litt på nissen igrunn, det er ikke han det er gollum"

Trodde ikke slike folk levde mer enn ca 10 år jeg...

(han så veldig "voksen" ut)

Skrevet (endret)

Kan hende han er myndig og greier.. 17-18.

(Ser sånn ut på oppførsel osv synes jeg, siden han henger etter. Selv om det strider mot sykdommen hans)

Endret av CypheroN
Skrevet

Wikipedia påstår at: "most affected children have a life span of around 13 years, although many have been known to live into their late teens and early twenties".

Gjennomsnittsalderen er altså rundt 13 år.

Skrevet

Det er jo synd på han. Tøft av han og legge ut filmer av seg selv. Se hvor slemme kommentarer han får tilbake. Jeg hadde slettet filmene på flekken, om jeg vaar han.

Skrevet
Det er jo synd på han. Tøft av han og legge ut filmer av seg selv. Se hvor slemme kommentarer han får tilbake. Jeg hadde slettet filmene på flekken, om jeg vaar han.

Han laget noen vider hvor han babler masse "fuck you haters". Men de ble vel slettet, siden det er ikke "lov" dedikere en video til noen du misliker, eller noe slikt.

Skrevet

Han laget noen vider hvor han babler masse "fuck you haters". Men de ble vel slettet, siden det er ikke "lov" dedikere en video til noen du misliker, eller noe slikt.

Tøff kid. Men man blir kanskje det av å være 10 år - i en 60årings kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...