Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noken som tar på seg å forklare denne?

 

Forstår ærligtalt ikkje heilt poenget med å kunne åpne døra frå utsida når du må rigge til dette strekket på innsida.

Selv om kjedelåsen er på kan man åpne døren bittelitt. Nok til at man kan få hånden på innsiden og henge på strikken.

 

post-51689-1284975937,3088_thumb.jpg

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Må jo nå langt nok inn til å få strikken over dørhåndtaket og. Om du får den så langt inn kan du jo like greit bare dra av låsen selv.

Nei. Låsen er laget slik at den kun kan lukkes opp når kjedet er slakk, dvs når døren er lukket. Er døren åpen er den umulig å låse opp.

 

Ser det er mange her som ikke har lekt med en slik lås. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Må jo nå langt nok inn til å få strikken over dørhåndtaket og. Om du får den så langt inn kan du jo like greit bare dra av låsen selv.

Nei. Låsen er laget slik at den kun kan lukkes opp når kjedet er slakk, dvs når døren er lukket. Er døren åpen er den umulig å låse opp.

 

Ser det er mange her som ikke har lekt med en slik lås. :)

 

 

Hvis de er montrent feil (altså alt for nærme hverandre (med mindre de nye er anderledes)) så kan men, hvis man er skikkelig tynn i hendene, greie å åpne de. Gjorde det mye når jeg var liten, men også, da var jeg liten og jeg er jente så hadde jo ikke akkurat store hender da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...