Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desvere ser det ut som Lano har sikret seg å ta ut de "mindre pene" i fylkeskonkurransen

 

Kåring av vinner

 

Lano-ungen konkurransen består av to deler:

 

I første del av konkurransen vil det bli kåret 19 fylkesvinnere. Besøkende på www.lano.no vil kunne stemme på sin favoritt blant alle innsendte bilder. Kåringen av fylkesvinnere baseres delvis på antall unike stemmer bildet har fått, bildets trykkvalitet, samt at bildet egner seg i markedsføring av Lano. Endelige fylkesvinnere vil derfor avgjøres av en jury fra Lano, noe som gjøres etter den 31. juli 2010. Alle fylkesvinnere får ett års forbruk av Lanoprodukter.

 

I del to av konkurransen vil folket kunne stemme frem Lano-ungen 2010 blant fylkesvinnerne. Den fylkesvinner som får flest unike stemmer blir kåret til Lano-ungen 2010! Vinneren får en reisesjekk til en verdi av 30.000 kr og bildet sitt avbildet på Lano refillposen.

 

Uansett verd forsøket;)

Lenke til kommentar

Det er bare å stemme i vei, får han mange nok stemmer så må han kunne gå videre. Eller så kan vi kreve at han går videre pga av pupulariteten og kreve at hvis det er feil med bildet så vil det bli byttet ut med et av bedre kvalitet.

 

Men bilde var jo ikke stygt, så ser ingen grunn til at de skal fjernes. Men hvis det fjernes så har vi et klassisk tilfelle av mindreverdighetskomplekser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis egnet betyr relevanse til lano, burde heller ikke 3, 4 eller 5 plass få muligheten til å vinne, hvis Mikael blir fjernet.

 

Hvis ikke jeg tar helt feil, så vil de gå etter utseende og symentrien i ansiktet. Utrolig kjipt at verden har blitt sm den har blitt idag, men ja.

 

Symentrien i ansiktet idag er vist ganske viktig, så hvis vi skal se på mikael så kan man se at symentrien ikke er der helt, MEN det kan også være pga vinkelen.

Lenke til kommentar

Hvis egnet betyr relevanse til lano, burde heller ikke 3, 4 eller 5 plass få muligheten til å vinne, hvis Mikael blir fjernet.

 

Hvis ikke jeg tar helt feil, så vil de gå etter utseende og symentrien i ansiktet. Utrolig kjipt at verden har blitt sm den har blitt idag, men ja.

 

Symentrien i ansiktet idag er vist ganske viktig, så hvis vi skal se på mikael så kan man se at symentrien ikke er der helt, MEN det kan også være pga vinkelen.

 

Om det er slik så kommer jeg til å gå til sak selv mot Lano!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvis egnet betyr relevanse til lano, burde heller ikke 3, 4 eller 5 plass få muligheten til å vinne, hvis Mikael blir fjernet.

 

Hvis ikke jeg tar helt feil, så vil de gå etter utseende og symentrien i ansiktet. Utrolig kjipt at verden har blitt sm den har blitt idag, men ja.

 

Symentrien i ansiktet idag er vist ganske viktig, så hvis vi skal se på mikael så kan man se at symentrien ikke er der helt, MEN det kan også være pga vinkelen.

 

Om det er slik så kommer jeg til å gå til sak selv mot Lano!

 

 

I slike konkurranser som dette, så ville jeg gjort det ja. Det er helt unødvendig & uetisk at det er slikt når det kommer til barn uansett om utseende er der eller ikke.

 

Trolig får de en phootoshoot med ham senere, tviler på at han er ser "dårlig" ut med et skikkelig bilde, litt sminke kanskje og PS.

Ja PS fikser vel det meste:pmen er det ikek vinnerbilde som vil bli trykket?

Endret av Cpt.Awesome
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trolig får de en phootoshoot med ham senere, tviler på at han er ser "dårlig" ut med et skikkelig bilde, litt sminke kanskje og PS.

Med tanke på at han ikke har ordentlig kontroll på ene siden av ansiktet, så vil man måtte bruke ekstreme vinkler og/eller ekstrem photoshop for å fjerne det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...