Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når beardman går unna, og setter seg en annen plass, også følger nr 2 etter, og langer ut første slaget så er det jo helt uten tvil hvem som er skyldig. Si hudfargen hadde vært omvendt, at den hvite hadde følgt etter og slått, og den svarte hadde svart med å slå ham ned, så vil jeg tro at dere som sier at den hvite fortsatt er rasistisk eller skyldig, lett hadde kaldt den da som er hvit for rasist som fikk bank for fordommene sine.

 

Om jeg følger etter en fyr etter å ha vært i en diskusjon, og langer ut et slag på han, er det jo for faen min feil om jeg blir banka opp.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Han valgte jo helt sjøl å komme bort. Jeg kan ikke se noe som var helt ekstremt i utskriften til Islandbadsj forrige side. Derimot:

 

Latoya: Say it ag’n. Say it a’gn! Say it ag’n, Pinkey!

Latoya: Beat white ass! Fuck this bitch!

Tyrone: Say it again! Say it, say it, say it alabomi now!

EBM: No, you wont do nothing to me!

 

Tyrone: Say it again! Say it, say it, say it alabomi now!

 

Latoya: Say it ag’n. Say it a’gn! Say it ag’n, Pinkey!

 

Sheneequa: He’s going down, nothing you can do about it now.

 

Latoya: Beat white ass! Fuck this bitch!

 

Laqueesha: Nooo...

 

EBM: No you won’t!

 

Sheneequa: He ain’t done nothin’ wrong, brotha...

 

EBM: No, I ain’t getting off.

 

Latoya: It ain’t worth it, bla, it ain’t worth it.

 

Laqueesha: My gawd, shut up...

 

EBM: Prick, you fucking prick! I will not let you walk on me.

 

Sheneequa: He’s an old man.

 

Tyrone: I’ll put my foot up your ass.

 

EBM: I see tough guys like you and I slap the shit out of you!

 

Tyrone: What?

 

Latoya: Stop it!

 

Tyrone: WHAAAT? WHAAAAT?

 

EBM: Now, you come here and I’ll...

 

Sheneequa: STOP IT! UH UH!

 

*Epic Fight Scene*

 

Latoya: Ooh...

 

Er jo ikke tvil om hvem som sier rasistiske utsagn og hvem som oppildner til fighten her. Sier ikke at EBM ikke var med på krangelen, men fighten, den startet Tyronegutten, og den gikk ut over han.

 

Det føltes godt.

Endret av cFc
Lenke til kommentar
Det var jo han Tyrone som slo først.

Husker en av våre den gang ansatte kom på jobben en dag, med blått øye og sprukken leppe. Han hadde blitt banket opp på McDonalds i byen. På spørsmål om hvem som startet sa han: "Han andre slo først, men jeg inviterte til det"...

 

Geir :)

Med tanke på hvor fort misforståelser oppstår og hvordan man kan tolke "å invitere" til å bety akkurat hva man vil, når man vil. Så er det fremdeles ikke det akseptabelt. Bare i selvforsvar.

I dette tilfellet gikk kanskje Epic Beard Man litt langt, men så gjelder det å ikke undervurdere angriperen heller.

 

post-38731-1266507110_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Eneste jeg så var en rasistisk gammel boler ute etter en slåsskamp som fikk en slåsskamp.

Yes da.. Det var den mørkhudede som startet det hele. Både munnbruken og slagene. Han slang med leppa først med kommentar da mannen satt på setet sitt med bena ut i gangen, og ikke flyttet de når han kom. Han sier da "Do you want the black dude to spit shine your shoes?" noe som er en rasistisk kommentar hvis du kjenner til litt historie. Den mørkhudede var også den første som ble fysisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...