Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At 2:22 Iyanna picks up a bag left by the old man.

 

Iyanna: Open that shit! laughs

 

 

TWFA, troller du? Det kan ikke være mer enn tydelig nok at det var stjeling

Hun setter bag'en fra seg på setet, og ser ikke mer på den, drar sin egen veske til seg og fortsetter å konsentrere seg om det som skjer. Nøyaktig hva hun sier er vanskelig å høre. Jeg tolket det som "Enough of that shit", men det skal jeg ikke banne på.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Du må tro akkurat hva du vil. Jeg bare påpeke at det er nettopp det vi driver med, vi tror. Kanskje tok hun bag'en med for at ingen andre skulle stikke av med den, kanskje som hun antydet for at den kunne være bevis. Jeg har selv tatt etterlatte ting på bussen for å gi det til sjåføren når jeg gikk av.

 

Si det på en annen måte: Hvis personen som tok bag'en ikke var en farget amerikaner på bussen, men deg eller meg, ville du synes det var rimelig at vi uten andre bevis ble hengt ut som tyver og kjeltringer.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Ok, du om det. Det må du som sagt gjerne mene, selv om jeg langt fra finner noe som helst bevist i denne saken. Vi får være glad for at kravet til bevis er litt høyere i rettsvesenet enn på 4chan, ellers kunne vi blitt buret inne nesten hvem som helst på en uheldig dag...

 

Hvis hun faktisk mente å stjele bag'en, hvorfor tok hun det opp på filmen og la det ut på nettet etterpå?

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...