Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må jo dra luftballen ned i luken på venstre side.

 

Jeg tipper at hele venstresiden hadde fylt seg med vann ganske fort. Har du en åpningsmekanisme som er så stram at den lukker seg før det rekker å renne inn vann må det nødvendigvis ta en del energi å dra en luftball gjennom der.

Lenke til kommentar

Du må jo dra luftballen ned i luken på venstre side.

 

Jeg tipper at hele venstresiden hadde fylt seg med vann ganske fort. Har du en åpningsmekanisme som er så stram at den lukker seg før det rekker å renne inn vann må det nødvendigvis ta en del energi å dra en luftball gjennom der.

Ikke nødvendigvis. Stempelet i en dieselmotortåler ganske høye trykk uten at det blir så alt for mye friksjon.

Problemet er at det kreves en del (mye) kraft for å dytte unna vannet på bunnen av søylen. Så mye faktisk at med tapet fra aksler og pakninger så vil denne ''maskinen'' aldri starte.

 

Om man tenker seg at i stedet for en tråd med mange kuler, så var det en luftfylt pølse. Ville det da fungert?

 

Think not dumme tards.

Lenke til kommentar

En pølse hadde vel bare stått stille. At den ene halvparten er i vann mens den andre er i luft er ikke nok for å få den til å rotere.

 

Generelt så er det jo ingen gevinst overhodet når jeg tenker meg om, uansett ball eller pølse eller whatever. For hver luftball som kommer opp av vannet må du dytte en ny en under vann. Den energien du får fra oppdriften i vannet bruker du opp på å dytte en ny ball under vann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...