Anorshan Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Hei, jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle meg på CSS. Hadde tenkt på: CrimSoN men det blir for dårlig tror jeg.. Noen som kan hjelpe meg:. PLZLZLZ
Lakus Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Post her: Counter Strike Underforumet Og ikke la noen andre si deg hva du skal hete, det blir for dumt...
Anorshan Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Næ, det e rdet jeg heter... Høres ikke CriMson ok ut..
Patrick de Maar Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Hadde du lagt deg ned fem minutt på sengen og tenkt igjennom hadde du funnet ut et. Hvorfor heter du ikke Anorshan som BigJackW her sier? Det er et tøft nick...
VesleKim Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Det er normalt å finne på nick selv da.. Men om du ikke er så kreativ, så kan du jo alltids hete ditt eget navn. Eller bare ta en ting som det tilfeldig ser.. Så en gang en som hette "SvartPute"
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 (endret) Akkurat. Kanskje du vil si noe mer? Mange "typer" nick, vet du. -Fjortis leet ( K1LL3R_H ) ( Dont pick me! ) -Leet ( Zy7xlz3 ) ( Æsj ) -Fjortis ( Bamsemoms<33 ), ( Seen it before ) -Skills ( ITH, Im too high ), ( Altså for kortelser ) Endret 2. mai 2007 av medlem-77217
Jooakim Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Jeg vil anbefale deg om å finne på ditt eget nick - ikke la oss forumfolk komme i veien for din kreative side. Igjen, helst ikke med Norwegian, killer eller assasin. Her kan du søke etter nick på Catch-Gamer (mange medlemmer) for å se om nicket du vil ha er "opptatt".
Krillekongen Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Hvis du skal hete "crimson" skriv det på en vanlig måte, ikke med tall og store bokstaver midt i navnen e.l. "Crimson".
Anathema Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 PLZLZLZ 8519877[/snapback] Det burde du kalle deg. Ellers er jo Ruth et klassisk valg.
Lapp1 Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Swink* ? Jeg ville holdt meg unna ett navn med masse rare tegn og store og små bokstaver. Som f.eks. ©гĩМٸôй
Effectiv Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 (endret) Kall deg noe så originalt som Snikende ullteppe! ^^ Eller kanskje noe så kult som Den Ville Ninja Kuen! EDIT: IKKE KALL DEG JACK BAUER FOR GUDS SKYLD! sikkert det mest brukte utenom KILLEr.. Endret 3. mai 2007 av Effectiv
Zeph Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Eit par innlegg er sletta, prøv å hald dette til diskusjonen. Kva ditt nick er vil ikkje hjelpe trådstartar i det heile tatt. Eg er ikkje så stor fan av denne slags trådar, det beste er å finne på sitt eige nick, gjerne noko som ikkje alle andre heiter. Om det fortsetter med off-topic her vil tråden bli stengt.
Complexity Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Bare prøv å finn på noe unikt, som færrest mulig folk bruker fra før
VesleKim Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Kall deg noe så originalt som Snikende ullteppe! 8531006[/snapback] OT: Har jeg spilt mot deg på bf2? uansettt jeg lo godt når jeg så det navnet.. Genialt... Men Kall deg hva du vil.. som sagt.. Ikke stress med GannaKillU eller noe sånt.. Bruk din medfødte kreativitet, så finner du nok på noe
vStyle Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Kall deg noe så originalt som Snikende ullteppe! ^^ Eller kanskje noe så kult som Den Ville Ninja Kuen!EDIT: IKKE KALL DEG JACK BAUER FOR GUDS SKYLD! sikkert det mest brukte utenom KILLEr.. 8531006[/snapback] Har sett Snikende Ullteppe et par ganger mens jeg har spilt CS:S ;o Navnet får meg alltid til å smile Til OP; Ikke gå inn i Word og hent inn masse køddetegn o.l. Mitt indre barn blir såret hver gang jeg ser noe slikt. Og vær så snill, ikke bruk halv-leetspeak navn, som H3LLSL4Y3R eller K1LL3R. Sett deg ned i to minutter og tenk. Du kommer opp med massevis av navn... Greit nok å kalle seg Crimson, though
araziel Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Crimson var jo en smule standard da, greit å ha noe ingen andre har. Synes Anorshan er kult jeg, og du møter neppe så mange kloner av deg selv når du spiller. Besides kjenner forumtroll etc deg igjen herfra, og da er det desto morsommere å fragge deg
vStyle Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Googlet "name generator". Kom opp med dette: http://www.rinkworks.com/namegen/ Bruk den hvis du vil ha andre navn, men ikke klarer å finne på selv. Det er riktignok fantasy navn, men det funker sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå