Nekroh Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Og der gikk jeg lei av LOTRO. ....Og der ble jeg avhengig av Css. 8656246[/snapback] Hehe Cs Det må da vere det mest primitive spillet siden Pong 8659081[/snapback] Nei. Mye fett der, du vet kanskje ikke om alt man kan gjøre. Men uansett, jeg gikk fort lei pga. all løpingen frem og tilbake, ble sliten i hue av det... Og questene ble dø kjedelige etterhvert...
Seisi Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 (endret) Kan noen fortelle litt om vær enkelt class, hva de gjør o.l har hørt det er disse classene man kan velge mellom; Burglar Captain Champion Guardian Hunter Lore-master Minstrel men vil gjerne vite litt mer om hver class, på forhånd takk :!: Endret 21. mai 2007 av Seisi
baltie Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Nei. Mye fett der, du vet kanskje ikke om alt man kan gjøre. 8662627[/snapback] Kjøpe, løpe, skyte, dø? Men uansett, jeg gikk fort lei pga. all løpingen frem og tilbake, ble sliten i hue av det... Og questene ble dø kjedelige etterhvert... 8662627[/snapback] Synes questene blir mer og mer interessante og utfordrende etterhvert som man går opp i level, jeg for min del.
Sniken_123 Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 (endret) lotro.com funker fint til å finne ut om rasene og classene, f.eks her Endret 21. mai 2007 av Sniken_123
El Fantasma Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Kan noen fortelle litt om vær enkelt class, hva de gjør o.l har hørt det er disse classene man kan velge mellom; Burglar Captain Champion Guardian Hunter Lore-master Minstrel men vil gjerne vite litt mer om hver class, på forhånd takk :!: 8662685[/snapback] Du kan lese om de forskjellige klassene her!
DarkSheer Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Lorebook er en bra kilde til omtrent alt i LOTRO. http://lorebook.lotro.com/wiki/Lorebook_home Offisiell og greier.... Dark Sheer
Bone Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Det er mange som kritiserer disse "grind" og "løp og hent" -questene, så jeg vil bare si en liten ting angående disse "kjedelige questene"... Jeg skal ta en av de dølleste questene som eksempel (det er så tidlig i spillet at jeg ikke tar det i spoiler).. Det er questen med å hjelpe Holly Hornblower med å få tilbake alle de paiene hun har levert ut, som nå må tilbake igjen.. Slik jeg ser det, så deler jeg opp folka i 2; 1) Off.. faen så mye løping! Vil ha noe action.. også så jævla mange av dem også! Men, får gjøre det, så jeg får litt XP! 2) ÅI! Har du kommet over noen dårlige bær og brukt dem i paien din!? Selvfølgelig skal jeg hjelpe! Dette lover ikke godt.. det er jo flere som har bestilt pai som skal bruke dem i selskap og lignende! Jeg må forte meg før det er for sent... men, må holde meg unna disse sultne hobbitene; Får de nyss om pai i nærheten blir det bare mas! .. .. Åi, tusen takk for belønningen!! Dere skjønner sikkert hvor jeg vil!? Det har litt å si med innstillingen til hver enkelt.. Det er jo et mmoRPG - et rollespill, og slikt sett går jo litt av spillet ut på å sette seg inn i en rolle og gjøre handlinger (quester) som miljøet rundt deg tilbyr.. Synes dere det er møkk kjedelig, så er kanskje ikke rollespill noe for dere! Men, ja.. det finnes sikkert bedre ROLLESPILL (som dere digger rått), men dette er et MMOrpg, og er lagd ut ifra de forutsetningene.. Dette MMORPG'et er satt til Tolkiens univers! Så liker du Tolkien, rollespill og har en liten porsjon med godvilje, så kommer dette til å bli en super helaften (++)! Så PRØV! .. Prøv å sett deg litt inn i questene.. prøv å sett deg litt i rollen! Spesielt om du synes det går litt trått, men fortsatt ikke vil gi helt opp.. les questene et par turer til, og les den "History" -delen, for da får man litt mer sammenheng, hvis man kanskje har glemt noe! Hvis du synes at det er møkk kjedelig og "dårlig spill" når man må løpe frem og tilbake for å levere post, da postvesenet har fått en liten stopp, eller å drepe noen ulver da de har kommet skremmende nærme gården tli en liten hobbit.. da foreslår jeg at du finner et annet spill å spille! Men, det er ikke dermed sagt at spillet er dårlig og at vi andre ikke koser oss..
Betenkt Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 (endret) Det er mange som kritiserer disse "grind" og "løp og hent" -questene, så jeg vil bare si en liten ting angående disse "kjedelige questene"... Jeg skal ta en av de dølleste questene som eksempel (det er så tidlig i spillet at jeg ikke tar det i spoiler).. Det er questen med å hjelpe Holly Hornblower med å få tilbake alle de paiene hun har levert ut, som nå må tilbake igjen.. Slik jeg ser det, så deler jeg opp folka i 2; 1) Off.. faen så mye løping! Vil ha noe action.. også så jævla mange av dem også! Men, får gjøre det, så jeg får litt XP! 2) ÅI! Har du kommet over noen dårlige bær og brukt dem i paien din!? Selvfølgelig skal jeg hjelpe! Dette lover ikke godt.. det er jo flere som har bestilt pai som skal bruke dem i selskap og lignende! Jeg må forte meg før det er for sent... men, må holde meg unna disse sultne hobbitene; Får de nyss om pai i nærheten blir det bare mas! .. .. Åi, tusen takk for belønningen!! Dere skjønner sikkert hvor jeg vil!? Det har litt å si med innstillingen til hver enkelt.. Det er jo et mmoRPG - et rollespill, og slikt sett går jo litt av spillet ut på å sette seg inn i en rolle og gjøre handlinger (quester) som miljøet rundt deg tilbyr.. Synes dere det er møkk kjedelig, så er kanskje ikke rollespill noe for dere! Men, ja.. det finnes sikkert bedre ROLLESPILL (som dere digger rått), men dette er et MMOrpg, og er lagd ut ifra de forutsetningene.. Dette MMORPG'et er satt til Tolkiens univers! Så liker du Tolkien, rollespill og har en liten porsjon med godvilje, så kommer dette til å bli en super helaften (++)! Så PRØV! .. Prøv å sett deg litt inn i questene.. prøv å sett deg litt i rollen! Spesielt om du synes det går litt trått, men fortsatt ikke vil gi helt opp.. les questene et par turer til, og les den "History" -delen, for da får man litt mer sammenheng, hvis man kanskje har glemt noe! Hvis du synes at det er møkk kjedelig og "dårlig spill" når man må løpe frem og tilbake for å levere post, da postvesenet har fått en liten stopp, eller å drepe noen ulver da de har kommet skremmende nærme gården tli en liten hobbit.. da foreslår jeg at du finner et annet spill å spille! Men, det er ikke dermed sagt at spillet er dårlig og at vi andre ikke koser oss.. 8663056[/snapback] Fin-fin tale! Agree-agree EDIT: BTW noen som vet om det i det hele tatt KOMMER noen in-game events? Sjekker hver dag men skjer aldri noe Endret 21. mai 2007 av Webmaster Esso
Seisi Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Hvor lang tid kan det ta før du får mailen av Codemaster? der du skal betale.
FourEyes Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 EDIT: BTW noen som vet om det i det hele tatt KOMMER noen in-game events? Sjekker hver dag men skjer aldri noe 8663258[/snapback] Vet at det er noen RP-Guilds som driver å arrangerer alt mulig (ikke at jeg har somle meg til noe av det), men har ikke hørt noe om noe fra utviklernes side, men de er vel fortsatt opptatt med å finne bugs o.l.
johnami599 Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Dere skjønner sikkert hvor jeg vil!? Det har litt å si med innstillingen til hver enkelt.. Det er jo et mmoRPG - et rollespill, og slikt sett går jo litt av spillet ut på å sette seg inn i en rolle og gjøre handlinger (quester) som miljøet rundt deg tilbyr.. Synes dere det er møkk kjedelig, så er kanskje ikke rollespill noe for dere! Men, ja.. det finnes sikkert bedre ROLLESPILL (som dere digger rått), men dette er et MMOrpg, og er lagd ut ifra de forutsetningene.. Dette MMORPG'et er satt til Tolkiens univers! Så liker du Tolkien, rollespill og har en liten porsjon med godvilje, så kommer dette til å bli en super helaften (++)! Så PRØV! .. Prøv å sett deg litt inn i questene.. prøv å sett deg litt i rollen! Spesielt om du synes det går litt trått, men fortsatt ikke vil gi helt opp.. les questene et par turer til, og les den "History" -delen, for da får man litt mer sammenheng, hvis man kanskje har glemt noe! Hvis du synes at det er møkk kjedelig og "dårlig spill" når man må løpe frem og tilbake for å levere post, da postvesenet har fått en liten stopp, eller å drepe noen ulver da de har kommet skremmende nærme gården tli en liten hobbit.. da foreslår jeg at du finner et annet spill å spille! Men, det er ikke dermed sagt at spillet er dårlig og at vi andre ikke koser oss.. Hør, hør, jeg er så enig så enig Bone. Jeg er personlig en noe mer action rettet spiller, men det er ikke noe problem. Etter å ha kost meg i Shire noen kvelder (for det var der jeg først virkelig fikk den gode LOTR følelsen) reiste jeg videre til Bree og nå Lone Lands. Questene leverer for det meste action så det holder. Dette er også noe av det jeg finner så befriende. Det at man faktisk kan reise når og hvor det måtte passe... Ehhh... Så lenge man husker å gjøre Epic Questene da ... Det er selvfølgelig ikke action hele tiden, det er logisk nok masse løping og det er mye tekst man må lese. Men dette burde jo ikke akkurat komme som noen bombe, dette er et MMO RPG!
Betenkt Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Dere skjønner sikkert hvor jeg vil!? Det har litt å si med innstillingen til hver enkelt.. Det er jo et mmoRPG - et rollespill, og slikt sett går jo litt av spillet ut på å sette seg inn i en rolle og gjøre handlinger (quester) som miljøet rundt deg tilbyr.. Synes dere det er møkk kjedelig, så er kanskje ikke rollespill noe for dere! Men, ja.. det finnes sikkert bedre ROLLESPILL (som dere digger rått), men dette er et MMOrpg, og er lagd ut ifra de forutsetningene.. Dette MMORPG'et er satt til Tolkiens univers! Så liker du Tolkien, rollespill og har en liten porsjon med godvilje, så kommer dette til å bli en super helaften (++)! Så PRØV! .. Prøv å sett deg litt inn i questene.. prøv å sett deg litt i rollen! Spesielt om du synes det går litt trått, men fortsatt ikke vil gi helt opp.. les questene et par turer til, og les den "History" -delen, for da får man litt mer sammenheng, hvis man kanskje har glemt noe! Hvis du synes at det er møkk kjedelig og "dårlig spill" når man må løpe frem og tilbake for å levere post, da postvesenet har fått en liten stopp, eller å drepe noen ulver da de har kommet skremmende nærme gården tli en liten hobbit.. da foreslår jeg at du finner et annet spill å spille! Men, det er ikke dermed sagt at spillet er dårlig og at vi andre ikke koser oss.. Hør, hør, jeg er så enig så enig Bone. Jeg er personlig en noe mer action rettet spiller, men det er ikke noe problem. Etter å ha kost meg i Shire noen kvelder (for det var der jeg først virkelig fikk den gode LOTR følelsen) reiste jeg videre til Bree og nå Lone Lands. Questene leverer for det meste action så det holder. Dette er også noe av det jeg finner så befriende. Det at man faktisk kan reise når og hvor det måtte passe... Ehhh... Så lenge man husker å gjøre Epic Questene da ... Det er selvfølgelig ikke action hele tiden, det er logisk nok masse løping og det er mye tekst man må lese. Men dette burde jo ikke akkurat komme som noen bombe, dette er et MMO RPG! 8664107[/snapback] Bare ikke gløm at man KAN løpe og ikke bare gå (switch: Insert-knappen). Komme til lvl 20-30 og har gått hele spillet... huff
StianGH Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Codemaster-mailen skal komme med en gang. Hvis den ikke gjør det kan du gjøre et lite triks som jeg gjorde. Prøv å logg deg inn med brukernavnet som du ennå ikke har fått akspet-epost om. Da får du beskjed om at nei da, du har ikke blitt akseptert, vil du ha ny mail om det? Du velger send new activation e-mail og *poof*, så har du eposten i innboksen din. Offisielle events finner du her. Også på forumet for din server kan du finne poster med [Event]-prefiksen. Bilder (alle tatt av meg, in-game): Mer bilder (zip-fil, 11,5mb).
Betenkt Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Viste ikke om at de pleide å legge ut event for server der ;S Takker
Happytreeangi Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Jeg spillte tiral versjonen i et par dager, det er vel et helt ok mmo. Skal være ærlig å si at jeg synes at det var litt cheesy at folk som Elron og Gandalv kom i starten og skulle "hjelpe" deg Jeg synes forsåvidt WoW er bedre.
Exiztzor Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Har tenkt og kjøpe meg det jeg nå etter å ha lest en god del her. synes det høres spennende ut og høres bedre ut en wow. så imorgen stikker jeg til butikken og kjøper meg spillet.
mortenmm Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Nå var den offisielle game guiden fra Prima Guides kommet ut, og var veldig lærerik med sine 288 sider. Veldig mye nyttig informasjon. Kostet meg 199 på min lokale EB Games butikk. Jeg merket også at de hadde begynt med Gamecards på Spaceworld, kanskje det bare er en lokal greie her, men hvem vet.
DarkSheer Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Alle Spaceworld sjappene i Trondheim har 3-4 gamecards til salgs i hyllene. Ble nesten fristet til å kjøpe et slikt, siden ingen i Trondheim har spillet inne akkurat nå. Du får med en buddycode i gamecard. Så siden sjansen er 99% for at jeg kommer til å spille.... Dark Sheer
Betenkt Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Nå var den offisielle game guiden fra Prima Guides kommet ut, og var veldig lærerik med sine 288 sider. Veldig mye nyttig informasjon. Kostet meg 199 på min lokale EB Games butikk. Jeg merket også at de hadde begynt med Gamecards på Spaceworld, kanskje det bare er en lokal greie her, men hvem vet. 8667640[/snapback] KJøpte den for en uke siden! Utrolig bra
Anbefalte innlegg