Gå til innhold

hvor finner jeg sp2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før du kritiserer meg kan du kanskje lese dette: This installation package is intended for IT professionals and developers downloading and installing on multiple computers on a network. If you're updating just one computer, please visit Windows Update.

 

OG på windows update får jeg ikke lastet den ned slik at jeg kan legge den over på en cd.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Er kanskje jeg som er dårlig til å lete, men jeg finner ikke service pack 2 på norsk til windows xp noen sted. Jeg trenger filen sånn at jeg kan legge den inn på en cd siden jeg ikke har nett på maskinen som trenger den. Noen som kan hjelpe meg?

8454695[/snapback]

 

 

det går ann å lete litt før du stiller spørsmål her på forumet. du finner SP2 til Xp her.

 

dessuten er posten feilposten så den flyttes til riktig sted.

8454980[/snapback]

:roll:

Lenke til kommentar
som du selv sier får du ikke lastet ned Sp2 som en fil fra Windows update så den linken jeg gav deg er enste mulighet for å få lastet ned og lagt over sp2 på en cd.

8455173[/snapback]

 

Oki. takk for det. Men vist du ikke tror jeg har leitet så har jeg vel holdt på godt over en halv time nå og fant den siden du linker til men gikk ut i fra at jeg ikke kunne bruke den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...