Gå til innhold

Rekke nye Forza 2 images.


Ventula

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden vi var så godt i gang i denne tråden linker eg videre til ein preview av Forza 2;

 

http://www.gameplayer.com.au/Home/Previews...f1-4ecc9a20d252

8533332[/snapback]

 

Jeg følger opp med denne previewen fra australske IGN.

 

Vi kan lese følgende:

The most in-your-face, retina-stretching effect is the game's frame rate. Locked at a super smooth 60fps
There's been a trade-off to reach this smoother than thou framerate though - the environments in the game aren't quite as jaw dropping as we'd hoped
It's not such a big deal though. Due to the intense handling and fast frame rate, we were usually so focused on the pavement that we didn't have time to take in the scenery.
There's more technobabble associated with this game's physics engine than most rocket scientists are comfortable with. For instance, did you know that the physics engine runs separately to the graphics engine, at 360 frames per second? More time was spent working on the tire modelling than it takes to develop many budget games.

 

Alt i alt....veldig lovende vil jeg si :)

Lenke til kommentar

Høyres utruleg bra ut LarryDik. Om sceneryet ikkje er av øverste hylle vil det ikkje gjere spelet dårlegare for min del. Sjølvsagt, hadde ikkje klagd om det hadde vært super flotte omgivelsar, men orkar ikkje henge meg opp i slikt heller.

 

Køyrekjensla er alt som tel, og der er Forza number one, one hundred percent extra special!

Lenke til kommentar
Høyres utruleg bra ut LarryDik. Om sceneryet ikkje er av øverste hylle vil det ikkje gjere spelet dårlegare for min del. Sjølvsagt, hadde ikkje klagd om det hadde vært super flotte omgivelsar, men orkar ikkje henge meg opp i slikt heller.

 

Køyrekjensla er alt som tel, og der er Forza number one, one hundred percent extra special!

8535625[/snapback]

Yupp, det eneste de kicker litt på i artikkelen er altså grafikken på omgivelsen (de skryter av selve bilene) og skademodellen som i sammenligning med DIRT ikke ser ut til å være så omfattende i den betydning at bilen blir totalvrak.

 

Handling og lyd derimot får topp skussmål :)

Lenke til kommentar
Satan jeg gleder meg til dette spillet, begynner å gå lei TDU så det får se å komme ut snart :p

8535729[/snapback]

Jau, TDU var veldig bra, i ein "kortare" periode.

Misforstå meg rett -- men etter ei stund gjekk eg berre lei. Eg følar Forza II er the saviour når det kjem til online racing, for min del. Pga køyrekjensla!

 

Du får bli med i forzanorway. Same gjengen som stod bak Gamer.no TDU klubben. Me hadde ukentlege race og konkurransar, utruleg morosamt!

Lenke til kommentar
Satan jeg gleder meg til dette spillet, begynner å gå lei TDU så det får se å komme ut snart :p

8535729[/snapback]

Jau, TDU var veldig bra, i ein "kortare" periode.

Misforstå meg rett -- men etter ei stund gjekk eg berre lei. Eg følar Forza II er the saviour når det kjem til online racing, for min del. Pga køyrekjensla!

 

Du får bli med i forzanorway. Same gjengen som stod bak Gamer.no TDU klubben. Me hadde ukentlege race og konkurransar, utruleg morosamt!

8535780[/snapback]

 

Er ganske enig med deg der. Var/ er bra i perioder, så går man fort lei, da det blir ganske likt...

 

Så nå er det bare å vente på 8.Juni!! :D

 

-Pixi ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...