Gå til innhold

Rekke nye Forza 2 images.


Ventula

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud som jeg gleder meg til det her. Dette er første gangen jeg virkelig har syntes at skjermbildene fra dette spillet så bra ut. Tror kanskje jeg må kjøpe meg stol og ratt samtidig med FM2, det blir jo helt konge! :dribble:

 

Men nå må de snart få rullet ut demoen da, begynner å bli gæern av å vente..

Lenke til kommentar
8 juni kommer nok en spiker i PS3 kista, dette ser bare lekkert ut og takk og lov att Forza har skademodell på bilene sine :innocent:

8441828[/snapback]

Hjelpe meg.

Vel - desse bileta har ikkje på nokon måte betre grafikk enn tidlegare bilete. At eit gratis"spel" som GT: HD er vakrare enn dette her seier noko, for min eigen del. Tør ikkje tenkje på kva GT 5 vil vise fram. :ohmy:

 

Og her er den alternative versjonen. Spelet ser bra ut, og tillegg til bra grafikk kjem nok Forza 2 til å tilby den mest komplette racing pakka for ei stund på next gen-konsollane. Eg gler meg til PS3 sitt GT 5 i mellomtida. :)

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
At eit gratis"spel" som GT: HD er vakrare enn dette her seier noko, for min eigen del.

8446798[/snapback]

Spill og spill. En kort bane og 10 biler (hvorav kun 1 på skjermen av gangen så man kan bruke max GPU-kraft for å få den ene bilen til å se ok ut) sier absolutt ingenting om hvordan GT5 vil bli.

 

Det ville ikke overraske meg om detaljgraden på biler i GT5 blir merkbart dårligere enn i GTHD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...