Gå til innhold

Rekke nye Forza 2 images.


Ventula

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nok PGR4 overgår Forza 2 glatt når det gjelder det grafiske ja ;) Var ikkje særlig pene bilder nei. Men PGR4 kjører jo tross alt bare i 30fps ogsp da..

8554982[/snapback]

 

Må si at jeg setter 30fps med god grafikk høyere enn 60fps med grafikk som kan kalles middelmådig etter det vi har sett 360 gjøre i dag. :) Spesielt når det gjelder bilspill

Lenke til kommentar

Ja for all del! Mange folk klager over bilspill i 30fps og slikt, men eg storkoste meg veldig med PGR3 eg altså. Trur neppe eg tar kveld om eg skal spille PGR4 i 30 fps etter å ha spillr Forza2 i 60 fps ;)

 

Er no 2 ganske vidt forskjellige spill dette her også :)

Lenke til kommentar

Synes vi skal vente med å dømme forza 2 grafikken nord og ned før vi har det kjørende på vår egen 360. De 720p klippene jeg har linket til ved tidligere anledninger viser en nydelig grafikk og omtalen i det italienske magasinet nevnte ingenting om svak grafikk og gav spillet 9,3/10.

Lenke til kommentar
Enig med trydis. I de 720p gameplay klippene vi har sett, så ser det bedre ut enn på mange av bildene...!

 

 

-Pixi ;)

8555896[/snapback]

Jau, men dei er vel replay òg?

Og Replay køyrer 4xAA og vanlig gameplay i 2xAA (?)

 

Men jau, har sett videoane eg òg, og det ser knallbra ut. Men biletet eg linka til tidlegare, gav meg ei sur smak i kjeften.

Lenke til kommentar

Ja, grafikken ser utorlig bra ut. En god del bedre enn PGR3 for eksempel. Grafikken ser mye flatere og styggere ut i enkelte screenshots som er hentet rett fra spillmotoren, men i blant annet bildet du linker til der ThomasM, ser det bedre ut. Spillet ser også langt bedre ut i bevegelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...