Gå til innhold

Rekke nye Forza 2 images.


Ventula

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spill og spill. En kort bane og 10 biler (hvorav kun 1 på skjermen av gangen så man kan bruke max GPU-kraft for å få den ene bilen til å se ok ut) sier absolutt ingenting om hvordan GT5 vil bli.

 

Det ville ikke overraske meg om detaljgraden på biler i GT5 blir merkbart dårligere enn i GTHD.

8446956[/snapback]

Det ville overraska meg enormt mykje. GTHD vart laga i ein fei, 1080p oppløysing og nokre grafiske forbetringar og effektar som antialiasing og HDR. GT 5 kjem ut i 2008. Ser ein på Formula 1 CE 2007 til PS3 skjønar ein litt av potensialet.

Men nok om GTHD i denne tråden for min del.

Lenke til kommentar

Dette ser klart bedre ut enn tidligere bilder. Landskapet ser nå ganske bra ut, himmelen og fjellene i bakgrunnen har blitt gjordt ganske pent. HDR lyseffektene og refleksonene ser forbanna bra ut på enkelte av bildene. Og alt dette med native 720p og 4xAA i 60FPS (godt å se utviklerene begynner å utnytte eDRAM'en til Xbox360). Gleder meg.

 

Edit: Bremse/skrense sporene på banen vil forresten ligge igjen på banen gjennom hele spill sesjonen din. Ikke en essensiell funksjon, men nokså kult og man kan etterhvert begynne å følge dem for beste spor og bremse punkter.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Fordi vi har fjernet et trolls merker på forumet. En strategi som benyttes rett og slett :). Ta gjerne kontakt med meg på pm om man har flere spørsmål, ikke post mer i tråden om dette.

8448905[/snapback]

Du burde kansje ta ein kikk til;
Dårlig gress og publikum..  ;)

8441458[/snapback]

Du er alltid førstemann som startar hylekor når folk kjem med ubrukeleg kritikk på PS3 spel. Burde ikkje du gå som eit betre eksempel enn det der då? ....

 

 

Spelet ser utruleg bra ut. Gledar meg ihjel til demoen. Skal bli flott å få plukka fram rattet igjen! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Alle skjønner vel at det er en spøk når Fhj har en ;) på slutten?

8450420[/snapback]

 

Det er da en klassiker å komme med en krass kommentar for så å slenge med blunketryne på slutten for å unngå pes. Det bidrar ofte til at diskusjonen havner OT, så jeg ser ikke helt hvorfor man ikke skal slå ned på det.

Lenke til kommentar
Alle skjønner vel at det er en spøk når Fhj har en ;) på slutten?

8450420[/snapback]

 

Det er da en klassiker å komme med en krass kommentar for så å slenge med blunketryne på slutten for å unngå pes. Det bidrar ofte til at diskusjonen havner OT, så jeg ser ikke helt hvorfor man ikke skal slå ned på det.

8450508[/snapback]

Thank you.

Irrelevant om det er ei spøk eller ikkje. Totalt unødvendig er det uansett.

Lenke til kommentar

Trur ikkje det er MP demo. Men jau, det hadde vært heilt sjef.

 

Det ville overraska meg enormt mykje. GTHD vart laga i ein fei, 1080p oppløysing og nokre grafiske forbetringar og effektar som antialiasing og HDR. GT 5 kjem ut i 2008. Ser ein på Formula 1 CE 2007 til PS3 skjønar ein litt av potensialet.

8447389[/snapback]

Formel 1 CE ser ikkje noko særleg bra ut synes eg. Har riktignok berre spelt demoen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...