Gå til innhold

Nye DX10 shots (Crysis, AoC, Hellgate London)


Anbefalte innlegg

Det med for dårlig PC er nok bare ca. 10% av grunnen.

 

Tingen er det at jeg ikke bryr meg litt engang om sånne fantasispill..

FarCry var greit, jeg spilte det helt til jeg møtte på et monster.

5 min senere var det sletta fra harddisken.

 

Hadde jo selvfølgelig vært kjekt å hatt en super-pc å fått testa grafikken og fysikken litt, men selve spillet (gameplayet) er totalt uinteresant.

8426000[/snapback]

 

eeehhm :ermm: hva i all verden får deg til å ikke interessere deg i crysis? :ohmy:

Crysis kommer til å bli årets spill, hvertfall for min del! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ser veldig bra ut ja, men hva annet enn grafikken er det som er nytt og imponerende? Fysikken virker jo bra, men det har jeg sett i mange andre spill også.

Imponerende med fysikken på planter og at hus kan sprenges da.

Hvor mye nytt kan ett spill tilføre i dagens spill?

Det meste er allerede her ;)

 

Men hvis du ser bortifra den grensesprengende fysikken og grafikken, det at du kan bytte ut nesten alt på våpnene dine til og passe enhver situasjon, samme for fysiske egenskaper osv så er det bare ett vanlig spill...

Lenke til kommentar
eeehhm :ermm:  hva i all verden får deg til å ikke interessere deg i crysis? :ohmy:

Crysis kommer til å bli årets spill, hvertfall for min del! :dribble:

8429798[/snapback]

Folk har faktiskt forskjelleg smak og når det kjem til spel. Er ikkje alle som må løpe til butikken bare fordi eit spel har over gjennomsnittet grafikk. :)

Lenke til kommentar
Har sittet med hardware siden jul som takler Crysis. Utrolig irritabelt å sitte med DX 10 skjermkort og ikke ha noe som helst å spille.

Før hadde jeg 7900GTX og var ingenting som stresset det heller, så håper Crysis greier å få pcen min til å rødme litt ihvertfall.

8425178[/snapback]

 

Test Supreme Commander med 7 motstandere på 80x80km map med 1000 unit cap med all candy på fullt, jeg måtte slå på støtte for 3GB+ swap for å få det til. Tror dette vil stresse alle maskiner i dag.

 

QX6700, 2GB ram, 8800GTS klarer det, men har ikke akkurat høy fps

8425404[/snapback]

 

Har mer med spillmotoren å gjøre, slike RTS spill takler ikke så mange units.

Samme med BFME, får du 1000 units der hakker spillet enormt. Det har ingenting med hardwaren min å gjøre.

Lenke til kommentar

Wow Crysis ser bare bedre og bedre ut. Men jeg skulle ønske noen gjorde noe med dårlige overganger.

Som f.eks. det ene helikopterbildet. OVergang mellom asfalt og gress? hello?

 

 

Age of conan imponerer ikke i det heletatt for å være helt ærlig. Sure, vegetasjonen er passe fin, men med en gang det kommer en person, eller noen av de bygningene på de bildene for den saksskyld, så kommer Uncanny Valley til syne med en gang i mine øyne. Og det er ikke pent! Bedre "art direction" kreves rett og slett. Få noe som faktisk samsvarer i kvalitet og passer sammen.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Wow Crysis ser bare bedre og bedre ut. Men jeg skulle ønske noen gjorde noe med dårlige overganger.

Som f.eks. det ene helikopterbildet. OVergang mellom asfalt og gress? hello?

Ser ingen dårlige overganger jeg? Kan du merke av hva du mener?

Age of conan imponerer ikke i det heletatt for å være helt ærlig. Sure, vegetasjonen er passe fin, men med en gang det kommer en person, eller noen av de bygningene på de bildene for den saksskyld, så kommer Uncanny Valley til syne med en gang i mine øyne. Og det er ikke pent! Bedre "art direction" kreves rett og slett. Få noe som faktisk samsvarer i kvalitet og passer sammen.

Til og være MMO er det der ganske så kraftig grafikk ;)

Lenke til kommentar

kraftig? Ja uten tvil

 

Men måten ganske realistisk vegetasjon er satt sammen med ikke i nærheten engang personer og bygninger liker jeg ikke. Helheten blir ødelagt. Da er det helhetlige inntrykket fra f.eks. WoW bedre, selv om grafikken i WoW ikke akkurat imponerer fra ett teknisk synspunkt.

 

 

edit:

 

"overgangen", eller mangel av en skikkelig en, som vist her.

 

blidet er bare croppet

post-10531-1177184964_thumb.jpg

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
kraftig? Ja uten tvil

 

Men måten ganske realistisk vegetasjon er satt sammen med ikke i nærheten engang personer og bygninger liker jeg ikke. Helheten blir ødelagt. Da er det helhetlige inntrykket fra f.eks. WoW bedre, selv om grafikken i WoW ikke akkurat imponerer fra ett teknisk synspunkt.

 

 

edit:

 

"overgangen", eller mangel av en skikkelig en, som vist her.

 

blidet er bare croppet

8439218[/snapback]

mener du at det ikke er noen grøft, hevning eller noe slikt mellom asfalt og gress? bare teksturer?

isåfall er jeg enig i at det ser litt teit ut, men kan ikke si at det ødelegger det helhetlige inntrykket for meg :thumbup:

Lenke til kommentar

mener du at det ikke er noen grøft, hevning eller noe slikt mellom asfalt og gress? bare teksturer?

isåfall er jeg enig i at det ser litt teit ut, men kan ikke si at det ødelegger det helhetlige inntrykket for meg :thumbup:

8439712[/snapback]

 

Yep. Nøyaktig det jeg mener :) Når detaljene blir så bra som de er her, står de små feilene ut enda mer:)

Lenke til kommentar

:cool:

Jeg er 95 % sikker på at Crysis kommer til å bli det peneste spillet i år, et av årets beste spill også  :D  (Har jo seff noen harde konkurenter, som feks GTA 4)

8439918[/snapback]

 

Tror nok Spore kanskje også er en konkurent..

8440247[/snapback]

 

Jepp, men ikke når det gjelder graffikk ihvertfall. Der er vel Crysis ganske sikker vinner :cool:

Lenke til kommentar

hører ut som dekk dømmer hellgate sin grafikk utifra 3 screens...det er litt feil. hvis dere har sett ordentlige screens og gameplay videoer ser dere at grafikken er bedre en spm så... selfølgelig ser det ikke likt ut som crysis, men det er forde spillet er bygget på en annen grafikk motor... og den er kansje ikke like karaftig... men fysikk har spillet da... særlig i røyken, den rører på seg da du går igjennom den... det er litt bra da syntes jeg....

jeg har lyst på spillet, forde det er gutta bak diablo 2, og jeg elsker det spillet over alt på jord.... så det er et must spill..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...