Gå til innhold

Din 24 favoritt som ikke er Jack Bauer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Chloe er den beste good guyen i serien. Vet ikke hvorfor egentlig, har alltid bare likt henne :p ( Noen som vet om hun kommer tilbake?)

 

Når det gjelder bad guys så tror jeg Nina og Marwan topper listene. Nina fordi hun tok den plutselige og uventede vendingen og Marwan fordi alt han gjorde var å stelle i stand masse jævelskap også drepe seg. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vanskelig å velge. De på delt topp 3 er David Palmer, Chloe og Tony Almeida. Kim Bauer som underfavoritt, kun pga utseende.

 

David Palmer er den beste presidenten ever i 24. Konge. Chloe er herlig. Ikke dårlig utseende, genial på PC og herlige kommentarer. Hun har vært med lenge, og jeg har alltid likt henne. Almeida er kul, og jeg husker hvor lei meg jeg ble når han "døde". Flott at han er tilbake, i en skikkelig bad-ass rolle.

Lenke til kommentar

Angånde Morris så er jo han en ganske ok character, og jeg synes det er utrolig kult at selv om de ikke har tiltenkt han en rolle i nåværende sesong, så får han et par sekunder framfor kameraet alikevel. No big deal tenker kanskje de fleste, men slike ting digger jeg, crossreference fra film til film, og kun en liten indikasjon at det henger i sammen. Kan nevne et annet dårlig eksempel, elektra filmen, da hun dama drømmer om daredevil, varer vel kanskje et par sekund, men kult.

Lenke til kommentar

Palmer uten tvil. Tror grunnen til det var samarbeidet mellom presidenten (Palmer) og Jack.

 

Bill på 2 plass og Charles Logan på tredje. Selv om han var en idiot karakter så passet han (skuespilleren) utrolig godt til rollen som Charles Logan og den sesongen der var for min del den desidert beste i 24s historie.

 

Skjønner ikke hvorfor noen har med Kim :p Dårlig skuespiller og en mektig irriterende karakter i serien. Dog fin, men det er jo en helt annen sak.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Charles Logan var en fantastisk karakter og castingen som ble gjort med valget av Gregory Itzin var kjempebra, han spiller rollen glimrende med hodet på skakke ;)

 

Men den store favoritten min den sesongen må være Henderson, han er blitt min nye favorittskurk. Han har alt en ekkel skurk skal ha! Han kjenner Jack godt, han er slu, utspekulert, og alt det der. Han ser virkelig ekkel ut, og stemmen bare hans er med supplerer. Ah, han er en skurk du kan få mareritt av etter min mening!

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

Nah synes ikke Logan var så faovrittkarakter, grei karakter men alikevel ikke noe særlig å skryte av egentlig vil jeg si. Men ja, Gregory Itzin spiller han veldig godt. Er Emmy-materiale hvertfall, som han fikk nominasjon for.

 

Jeg klarer ikke å sette Tony som en favoritt framfor Michelle. Chloe er egentlig en favoritt og, men hun har tapt seg en del denne sesongen. Så det må bli Aaron Pierce faktisk. Elsker det at han er en som virker som at han vet at Jack alltid har rett, og det at han rett og slett ikke er noe backstabber. Han har i tilegg vært med i alle sesongene til nå.

 

I den nye sesongen er egentlig både presidenten og president-mannen favoritter, siden jeg synes skuespillerne gjør en god prestasjon. Sean hadde jeg høye forhåpninger til(skuespillern er en klasse-skuespiller i Entourage), men har blitt litt svekket på grunn av bruken av karaktern.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Morris O'Brian

 

Ryan Chapelle - han følger boken, til han ser at det får være, det går til faen uansett ;)

 

Likte Logan til han ble avslørt, som good guy da... Så ble liksom doh. Han hadde liksom skjerpet seg fra å være usikker i sesong 4 til å bli en fullverdig president i 5ern. Fikk iland avtale med russerne (med en baktanke da)

 

Nina Myers er nok favoritt bad-girl

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...