Gå til innhold

Se hvor lenge jeg klarer å holde meg våken da..


Savage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror faktisk verdensrekorden er på 20 år eller noe. Skyldes en sykdom, noe som får meg til å tenke: Det finnes sykdommer som gjør at man:

 

-ikke sover

-er dritgod i matte

-husker alt mulig

-er dritgod på f.eks. piano

-sikkert en hel det andre også.

 

Hva hvis man genspleiser og lager et barn med ALLE sykdommene!? Superman! (minus kreftene og det med flygingen, samt strålene ut av øynene ++)

Lenke til kommentar

Hehe, aldri sagt at jeg kom til å ta en verdesnrekord :razz: Men ga meg etter to døgn av den enkle grunn at jeg hadde ting og tang å ta meg av i dag som trengte litt konsentrasjon og har ikke sovet all verdens denne uka..

 

Kommer nok sterkere tilbake i løpet av neste år en gang.. Vi kan ha en maraton og se hvem som holder ut lengst? :razz:

Lenke til kommentar

Har et tips til en annen lek. Gjorde det i badstua i militæret. (Denne setningen hørtes litt tacky ut, men det var ikke meningen...) :oops:

 

Uansett, ta på deg masse klær og sett temperaturen i badstua til 100?C. Få med deg en kompis og se hvem som klarer å holde ut lengst. Vi holdt ut i et kvarter, og da hadde jeg sikkert svettet 1 liter. Artig og desidert kortere enn å se hvor lenge man kan holde seg våken. Husker at jeg hadde på med fullt ullundertøy, ullsokker, boots, ullgenser, feltbukse og feltjakke. Artig å se hvor grensen går.

 

Tips: drikk mye vann for testen.

Lenke til kommentar

Å være våken lenge kan sammenliknes med å drikke alkohol. Man blir like tullerusk av begge deler over lengre tid.

 

på TG for et par år siden, så skulle jeg og en ta turen til dusjen.. i følge han, så hadde jeg tråkket i stykker et tastatur som lå på gulvet. Jeg kan ikke huske det! skal si jeg sovnet etter en varm dusj :)

Lenke til kommentar
Skal prøve å komme med en rapport hver time, men vet ikke om jeg har en pc tilgjengelig at all times!

Aner jeg en liten spam? Eller et vellykket forsøk på å få fler meldinger? :roll:

 

Hvis det var det, så var den jæv*a vellkket, norsomt og lese poster fra folk som kjører deg på Savage, bra gjort med 47 timer! Men jeg er med når det skal kjøres en maraton, trenger bare og få ADSL hjemme (2 uker eller no håper jeg) mIRC, og en del andre småting som holder meg våken.

 

PS. Et godt tips, Extol på øreblødernivå! Da tror jeg ikke det er fysisk umulig og sovne! 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...