Gå til innhold

Se hvor lenge jeg klarer å holde meg våken da..


Savage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må legge til at dette utføres uten kaffe, koffeinpiller, battery, red bull eller liknende... Hehe.. Bare å følge med utover, masse unyttig info om livet mitt kommer opp her etterhvert tror jeg..

 

Og takk skal du ha forresten :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Savage på 2002-12-19 12:57 ]

Lenke til kommentar

berre 22 timer??? sikkert meir no, men du må opp over 43 timer for å slå meg (det var på lan då...) då er du trøtt etterpå... Skulle sikkert klart meir, men eg følte for å sove når alle hadde gått liksom, ingenting anna å gjere allikevel...

 

Eg og gjorde det uten hjelpemidler (utenom cola da, men det teller ikkje... du kan ikkje holde deg våken på cola...)

Lenke til kommentar

Da var jeg inne i min 23. time ja.. Kom nettopp på at jeg sovet i tre timer de siste tre døgna.. så dette er antakeligvis ikke det beste tidspunktet å gjennomføre dette på..

 

Ikke stort som skjer, motet er fortsatt på topp, men har ikke så veldig mye å finne på.. Alle sammen er på jobb eller så har de reist hjem for jula.. Så sitter og kverulerer litt på irc...

 

Ellers, så har jeg vært en flink gutt og vaska klær! Eller slengt vasken i vaskemaskinen ihvertfall..

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Savage på 2002-12-19 13:38 ]

Lenke til kommentar

28 timer :smile:

 

Ikke så mye som har skjedd siden sist, ho ene som bor her har nettopp lest opp sin søknad til BigBrother 2003, hadde vært gøy hvis hun kom med der egentlig..

 

Vet ikke helt om jeg gidder 42 timer, men vi får se etterhvert.. :wink:

 

Rart hva slags tanker som rører seg i hodet mitt når jeg er overtrøtt og ikke har så mye å gjøre.. Fantasien er ihvertfall mye bedre.. :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: Savage på 2002-12-19 18:45 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...