Gå til innhold

Hvor mye penger fikk du på komfirmasjonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konfirmasjon er for suckers :p

 

Det virkelige hotte er når man får 80k av foreldra sine til en vanlig 15års bursdag :p

Det virkelig hotte er og le av folk som ikke skjønner det var de pengene som skulle gå til konf ;)

8383475[/snapback]

 

 

Det virkelig hotte, er å le av folk som ikke skjønner at å få 80.000kr av foreldrene sine er såpass bortskjemt, at man burde holde kjeft om det.

Lenke til kommentar
Konfirmasjon er for suckers :p

 

Det virkelige hotte er når man får 80k av foreldra sine til en vanlig 15års bursdag :p

Det virkelig hotte er og le av folk som ikke skjønner det var de pengene som skulle gå til konf ;)

8383475[/snapback]

 

Det virkelig hotte, er å le av folk som ikke skjønner at å få 80.000kr av foreldrene sine er såpass bortskjemt, at man burde holde kjeft om det.

8383561[/snapback]

 

Tja, noen kan vel si det sånn..

Men så er det jo en del som får penger til lappen og gamle bilen til morra si, wips du er oppe på 30-40k.

Så er det mange som i tillegg holder på med en idrett som koster en del penger, og det gjør ikke jeg.

Så bare der er det en go del som har fått mer penger hvis man tenker etter.

Lenke til kommentar

Nei, husker ikke. En 8000 tror jeg. Har bare kontakt med slekta (nærmeste) på morsiden, og har ikke besteforeldre, så det trekker nok ned noe. Når blir en komfirmert da? 15 år? Da var det vel 8 år siden elns for meg.

 

Ellers kan jeg ikke klage. Får jo alltid penger utenom oppover årene, så hvis en ser det store og lange i det får en fort noen hundre tusen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...