Gå til innhold

Hvor mye penger fikk du på komfirmasjonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

herregud, jeg konfa meg for 6-7 år siden, jeg fikk vel rundt 13-14K eller noe, og litt småstæsj utenom, mobil, sovepose, sølv bestikk, menne... at folk får så mye til konfen din, ubegripelig og menigsløst, det at folk får aksjer er kan jeg egentlig forstå, er jo en invistering som ikke skal brukes opp, men lagres til du trenger penger, men å få satt inn 100k inn på konto og et visakort med 100k i dekning, e litt drøyt... menne , kan vel ærlig innrømme at det hadde vore stas om det var meg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg fikk 53k. 45k kom fra tre familier. Det vanlige (for gutter) har jeg inntrykk av er mellom 15 og 25k.

 

Jeg flytter tråden til riktig kategori.

Lenke til kommentar

Jeg var storfornøyd. Jeg og brodern min fikk rundt 20 000 til sammen pluss 5 000 hver til lappen av bestemor. Altså rundt 12-13k hver. [Takk Bestemor]

 

Den sørgelige delen av historien var at vi brukte opp 20 000 sammen på en lett-motorsykkel som ble stjelt før vi fikk pusset den opp og var derfor ikke forsikret. Selskapet nekter selvfølgelig å ta det på innbo, da det var motorisert kjøretøy [uten motor og el-anlegg montert].

 

Så der gikk de pengene ut vinduet.

 

Jeg har heldigvis jobbet siden jeg var 13år, så det ble ingen nød, det er bare [veldig] surt med tanke på at det var gave fra hele slekten.

 

Kos dere på konfirmasjonen da, det er en konge tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...