Gå til innhold

C&C 3 til 360 lanseres i mai (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen fortelle meg hvordan det er å spille RTS på konsoll. Jeg tenker på kontroll av units, markere dem osv.. Blir dette noengang like naturlig å gjøre som på PC?

Skrevet

Vi får se når demoen kommer. Tviler på at jeg gidder å kjøpe spillet en gang til, men det hadde blitt litt mer fancyschmancy å spille fra senga på 32" enn ved skrivebordet på 20".

Skrevet

Strategispill uten mus var fryktelig da jeg spilte Red Alert på Playstation i sin tid, jeg kan ikke forestille meg at det skal ha forandret seg noe særlig.

Skrevet (endret)
Strategispill uten mus var fryktelig da jeg spilte Red Alert på Playstation i sin tid, jeg kan ikke forestille meg at det skal ha forandret seg noe særlig.

8375790[/snapback]

Battle for middle earth 2 på Xbox 360, fikk jo veldig god omtale. Så tror nok det har endret seg, vi får se om c&c3 på 360 blir på høyde med pc-versjonen :)

Endret av master_al
Skrevet

PS3 skal visstnok støtte tastatur og mus i spillene (dersom utvikleren velger å støtte det), det hadde vært moro om det kom en god RTS til PS3 som utnyttet denne muligheten. Noen som vet noe?

• Opprett ny...