Gå til innhold

Tips og ønsker til neste generasjons bruktmarked

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vil det nye bruktmarkedet komme?

*Mail systemet er ut, skulle hatt noe lignende finn.no

*Tilbakemeldingene er ikke til å stole på.

*Større søkemuligheter(byer, fylker feks).

Skrevet

Jeg skulle virkelig ønske dere hadde mulighet for å selge mer enn datavarer. Om dere gir mulighet for å selge f.eks DVD-er, og alt som selges på QXL hadde det vært strålende.

Skrevet

Å virkelig fokusere på å få det lett å bare slenge opp en annonse for gammelt utstyr. At det bare er å gjøre bitte litt så kanskje noen kjøper søppelet ditt i stedet for at det råtner et par år for så å bli k astet. Gjenbruk er mye bedre enn gjenvinning! :)

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

En funksjon lik den i eBay. At man kan gi ris/ros til kjøper og selger.

Sånn om man betalte i tide, om varen kom trygt fram, om varen kom fort, om dette er en bra person om det skulle være noe feil og man klager osv.

Skrevet

Nå har det gått 7mndr siden første post, rr det like før det blir presentert for oss nå? Ting kan vel ikke ta så lang tid å lage? Er så utrolig gammeldags dagens bruktmarked.

For egen del har jeg brukt bla ebay og finn.no mye, ettersom bruktmarkedet henger sånn etter.

Så en status ville vært flott.

Skrevet
Nå har det gått 7mndr siden første post, rr det like før det blir presentert for oss nå? Ting kan vel ikke ta så lang tid å lage? Er så utrolig gammeldags dagens bruktmarked.

For egen del har jeg brukt bla ebay og finn.no mye, ettersom bruktmarkedet henger sånn etter.

Så en status ville vært flott.

Ja, det hadde vært fint med en oppdatering, jeg følger også spent med på denne tråden..

Skrevet
Kunne vært greit å få se en ca. fremdriftsplan på dette prosjektet.

Grunnet prioritering av de nye designene våre har bruktmarkdet blitt pauset litt inntil vi har det på plass. :)

(noe mer info har jeg desverre ikke enda, men en beta kort tid etter at designet er på plass er ikke utenkelig.)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg ønsker muligheten for RSS feed på et bruktmarked. Jeg bruker Google Reader mer og mer for å spare tid på å oppdatere meg.

Hvis man ikke ønsker åpen RSS kan man gjøre den cookie basert.

Endret av Theo343
  • Opprett ny...