Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store intimbarberingstråden! Oppdatert førstepost med ny guide!

Minus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel, nå har vel prduktet fra Veet vært i mediene pga akkurat det der.

Var det ikke en kjemisk reaksjon som gjorde at enkelte fikk brannsår der kremen ble brukt da? Personlig hadde jeg aldri orka å teste på ett område først, her kjører man på. :D

8379608[/snapback]

Hadde jeg bare fått med meg det så. :ermm:

Fant ut at det lønte seg å følge bruksanvisninger hvertfall.

Skrevet

Bruker dere bare barberskum og høvel på ballene også. Er ikke dette skikkelig vanskelig å få gjort skikkelig?

Skrevet
Bruker dere bare barberskum og høvel på ballene også. Er ikke dette skikkelig vanskelig å få gjort skikkelig?

8401329[/snapback]

Ja og ja... Tålmodighet er din venn :)

Gjest Slettet+6132
Skrevet

8401329[/snapback]

Man må bruke litt tid på det ja, det er ikke noe man gjør om morgenen før man skal på skolen mens hele familien står i kø utenfor badet. :roll:
Skrevet
HAH! Jeg bruker.. MACHETE!

8419136[/snapback]

Skrives Myshit, på engelsk.

PatrickM: Du shaver hele stellet med barberkniv ? Eller bare over ?

Høres risky ut.

Skrevet
HAH! Jeg bruker.. MACHETE!

8419136[/snapback]

Skrives Myshit, på engelsk.

PatrickM: Du shaver hele stellet med barberkniv ? Eller bare over ?

Høres risky ut.

8419149[/snapback]

Kanskje han er kvinne? :O

• 2 uker senere...
Skrevet

Til dere som er redd for barberhøvelens skarpe kniver...

Det skal mye til før dere kjærer dere om dere er sånn åasse oppegående.

Jeg har skjært meg oftere i ansiktet enn på pungen... og jeg har shavet pungen mer enn ansiktet....

Skrevet
Best med eller uten panserpung når man skal ta alt ?

8440976[/snapback]

Det finner du ut av selv.. jeg pleier å "strekke" litt på den for å ta det ved roten ;)

Skrevet

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Skrevet

8401329[/snapback]

Man må bruke litt tid på det ja, det er ikke noe man gjør om morgenen før man skal på skolen mens hele familien står i kø utenfor badet. :roll:

8415954[/snapback]

Haha, første gangen jeg skulle fjerne regnskogen brukte jeg over en halvtime. Blei mye pirkearbeid.

• Opprett ny...